Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Ett reguljärt hotell, eller snarare typen pensionat. Otroligt trevliga ägare som driver stället, med bra information om bygden. Perfekta parkeringsmöjligheter. Viss varningsklocka för ”katten” om du är en person med svår allergi, den rör sig på nedre botten. Inget hotell för rullstolar. Fin badbrygga ut i havet, 2st båtar ingår för en trevlig roddtur om du vill. Ett ställe att återvända till för att följa utvecklingen.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack thomasp242
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

En vackert och privat belägen herrgård där man snabbt hittar lugnet. Härliga möjligheter till bad eller en kopp kaffe i skuggan av en ek. Enkelt, men genuint och familjärt. Vår familj hade en härlig dag här.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Claes R
Omdömet skrevs 2 augusti 2017

Vi blev glada så fort vi parkerade utanför "villan" eftersom ett varmt välkomnade mötte oss där. Det lilla extra fanns där hela tiden tex kaffe, restaurangtips och allmän omtanke. Lägg till charmigt rum med gott om plats och en härlig trädgård med egen badbrygga. Är man van vid äggröra och bacon, pannkakor och vita bönor till frukost så blir man besviken. I övrigt var det inget som saknades på frukostbordet. Nybakat bröd, fräsch frukt och allt annat fanns där.

Tack Maria L
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Ett otroligt fint hundvänlig hotell med kärleksfulla ägare!
Vilka vackra rum i den gamla disponent villan och äntligen fick vi en glutenfri frukost värt namnet!
Sköna sängar och stort vackert rum med balkong!
Vackert läge vid havsvik med brygga, båt och fiskespön! !
Parkliknande trädgård!
Rekommenderar varmt detta hotell!

Tack Angelonearth_64
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Jag bodde en natt i ett enkelrum, det var så otroligt mysigt. Familjen dom driver Herrgårds hotellet är så fantastiskt trevliga! Frukosten var väldigt god och mysig när man kunde sitta ute och äta, utsikten är ju magisk. Jag åker mer än gärna tillbaka dit!

Restyp: Reste i arbetet
Tack nenne68