• Restaurang
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 142 US$/natt.

Baraka Boutique Pension(Ronda)(Mycket prisvärt!)
Hotel Ronda(Ronda)(Mycket prisvärt!)
Hotel Molino(Ronda)(Mycket prisvärt!)
Polo Hotel(Ronda)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 62 US$/natt.

Agoda.com
  • Pool
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 227 US$/natt.

Official Site
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 224 US$/natt.

Agoda.com
  • Fri parkering
Hotel Bodega El Juncal(Ronda)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Omdömet skrevs 12 september 2015 från mobil enhet

Trivsamt hotell med bra läge i förhållande till centrum. Lugnt och trivsamt och trevlig personal. Fräscha rum men och ett stort men arkitekten hade nog fått lite för fria händer beträffande dusch och toalett. Inget riktigt badrum utan efter dusch rätt ut i rummet! Handfatet ute i rummet , kändes inte alls bra och i ett för övrigt perfekt rum fullständigt onödig och dålig planering. Synd!

Bodde här: september 2015, reste med familjen
Tack Else-Marie G
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria Wellness & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2015

Dear Guest,

Thank you so much for your review on TA!
We do all our best to have a peaceful and refined atmosphere at our hotel

Thank you again for your nice comments and we look forward to seeing you back in the near future!

Kind regards,

Omdömet skrevs 14 januari 2015

Vi var i Ronda i slutet av december. Perfekt väder. Kallt på kvällar och nätter och nästan 20 grader på dagarna. En charmig stad högt beläget i bergen. Hotellet var stilfullt utan att bli stelt. En underbar uteterass på baksidan, där man kunde njuta av ett glas vin och utsikten. Bistrons mat var både god och prisvärd. Frukosten var som en målning. Mycket fräscht och innehållsrik. Personalen är några av de trevligaste vi mött. Teresa i receptionen mötte upp varje dag med ett leende på läpparna. Även José i bistron såg till att vistelsen blev trevlig. Personalen överlag var väldigt tillmötesgående. Trevligt litet gym och spa avdelning, med ett relaxrum där avkopplingen verkligen är enkel att uppnå. Nära att gå ner till centrum (10 min).

• Bodde här: december 2014, reste som ett par
Tack helga W
Omdömet skrevs 8 december 2014

Det regnade när vi var i Ronda så därför var det skönt med stora bekväma rum. Passade på att utnyttja spa-anläggningen, och tittade längtansfullt på utomhuspoolen som såg fantastisk ut! Frukosten är lyxig och god, kanske lite dyr men skönt att njuta ibland. Trevlig effektiv personal och ca 10 minuters promenad från gamla stan. Bor gärna där igen!

Tips för att välja rum: Bodde i rum 103 med terass, fin utsikt med mittemot hissarna.
  • Bodde här: november 2014, reste som ett par
Tack StockholmLouise
Omdömet skrevs 28 december 2013

Skulle varmt rekommendera detta moderna och trevliga hotell för den som ska besöka Ronda. Mycket fina rum (vi hade rum, terras med utsikt) vilket var helt fantastiskt.
Mycket trevlig och hjälpsam personal, frukost buffen hade allt man kunde önska sig och lite till.
Vi nyttjade även spa avdelningen som var helt underbar efter att man promenerat hela dagen. Enda negativa var att parkeringen på hotellet kostade 15 Euro.

Tips för att välja rum: Rummen med terras och utsikt kan varmt rekommenderas!
  • Bodde här: december 2013, reste som ett par
Tack Fredrik R
Omdömet skrevs 6 augusti 2013 från mobil enhet

Extremt lugnade ställe!
Om du har funderingar på att skriva en bok eller bara ta det lugnt så är detta ett extremt bra alternativ. En strålande läge med en liten lekpark för barn och en mindre pool med utsikt. Frukosten lämnar inget att sakna och servicen är perfekt. Jag rekommenderar verkligen den fina restaurangen till både lunch och middag. För 18 euros får du 3 rätter med verkligen utsökta rätter. Mycket bättre än det du får i staden och mycket billigare. En flaska bra vin kostar ca 15 euros och deras spa är inte alls dyr. Fotvård med vad allt det innebär kostar 35 euros. En sport massage på 60 minuter kostar 60 euros vilket är billigt med tanke på att det är ett hotel. Rummen är snygga men kanske lite för små. Vi Bode i Junior Suite inkl frukost 3 dagar för ca 450 euros. Barnen sov i bädsoffa och det kändes lite trångt. Bra kyl, dusch och allt du kan tänka sig i tvål/ badrock, tofflor m.m. Parkering kostar 15/euros om dagen, vilket är dyrt men det går att parkera gratis på gatan.

• Bodde här: augusti 2013
1  Tack Ali-Qureshi