“Rekommenderas!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Hotel Catalonia Reina Victoria Wellness & Spa
Rankad som nummer 7 av 40 hotell i Ronda
Omdömet skrevs april 21 2016

Vi bodde på Catalonia Reina Victoria en natt, på genomresa från Spanien till Portugal så vi hann inte med att njuta fullt ut av hotellets faciliteter som spa och utomhusterass. Tyvärr regnade det när vi var där.... Men, trevligt hotell med fint läge. Mycket trevlig personal. Rent och fräscht på rummet och bekväma sängar. Det enda minuset var att rummet luktade lite rök, men med öppet fönster var det avhjälpt. Gångavstånd till staden som är fantastisk (vi kommer absolut återkomma när vi har mer tid på oss). Mycket bra frukostbuffé som passar alla smaker, både för den som vill ha en hälsosam frukost och den som gillar sötsaker på morgonen. Ett stort plus för den färskpressade apelsinjuicen!

Tips för att välja rum: Välj ett rökfritt rum om du är känslig för röklukt.
  • Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack Marie B
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria Wellness & Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 22 2016

Dear Marie,

Thank you for your review of Catalonia Reina Victoria Hotel. We very much appreciate your comments as they let us know more about how our guests are enjoying the hotel.

So we are particularly happy to know that you had a wonder stay and that you love our location and breakfast. Thank you for pointing out the service of our staff. I'll be sure to share your comments with them.

We hope you will return for many future stays with us.

All the best,

Omdömet skrevs september 12 2015 från mobil enhet

Trivsamt hotell med bra läge i förhållande till centrum. Lugnt och trivsamt och trevlig personal. Fräscha rum men och ett stort men arkitekten hade nog fått lite för fria händer beträffande dusch och toalett. Inget riktigt badrum utan efter dusch rätt ut i rummet! Handfatet ute i rummet , kändes inte alls bra och i ett för övrigt perfekt rum fullständigt onödig och dålig planering. Synd!

Bodde här: September 2015, reste med familjen
Tack Else-Marie G
ReinaVictoria, Director General på Hotel Catalonia Reina Victoria Wellness & Spa, svarade på det här omdömetSvarade september 27 2015

Dear Guest,

Thank you so much for your review on TA!
We do all our best to have a peaceful and refined atmosphere at our hotel

Thank you again for your nice comments and we look forward to seeing you back in the near future!

Kind regards,

Omdömet skrevs januari 14 2015

Vi var i Ronda i slutet av december. Perfekt väder. Kallt på kvällar och nätter och nästan 20 grader på dagarna. En charmig stad högt beläget i bergen. Hotellet var stilfullt utan att bli stelt. En underbar uteterass på baksidan, där man kunde njuta av ett glas vin och utsikten. Bistrons mat var både god och prisvärd. Frukosten var som en målning. Mycket fräscht och innehållsrik. Personalen är några av de trevligaste vi mött. Teresa i receptionen mötte upp varje dag med ett leende på läpparna. Även José i bistron såg till att vistelsen blev trevlig. Personalen överlag var väldigt tillmötesgående. Trevligt litet gym och spa avdelning, med ett relaxrum där avkopplingen verkligen är enkel att uppnå. Nära att gå ner till centrum (10 min).

• Bodde här: December 2014, reste som ett par
Tack helga W
Omdömet skrevs december 8 2014

Det regnade när vi var i Ronda så därför var det skönt med stora bekväma rum. Passade på att utnyttja spa-anläggningen, och tittade längtansfullt på utomhuspoolen som såg fantastisk ut! Frukosten är lyxig och god, kanske lite dyr men skönt att njuta ibland. Trevlig effektiv personal och ca 10 minuters promenad från gamla stan. Bor gärna där igen!

Tips för att välja rum: Bodde i rum 103 med terass, fin utsikt med mittemot hissarna.
  • Bodde här: November 2014, reste som ett par
Tack StockholmLouise
Omdömet skrevs december 28 2013

Skulle varmt rekommendera detta moderna och trevliga hotell för den som ska besöka Ronda. Mycket fina rum (vi hade rum, terras med utsikt) vilket var helt fantastiskt.
Mycket trevlig och hjälpsam personal, frukost buffen hade allt man kunde önska sig och lite till.
Vi nyttjade även spa avdelningen som var helt underbar efter att man promenerat hela dagen. Enda negativa var att parkeringen på hotellet kostade 15 Euro.

Tips för att välja rum: Rummen med terras och utsikt kan varmt rekommenderas!
  • Bodde här: December 2013, reste som ett par
Tack Fredrik R
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Rondahotell
0,6 km bort
Polo Hotel
Nr 12 av 40 i Ronda
545 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Catalonia Reina Victoria Wellness & Spa? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Catalonia Reina Victoria Wellness & Spa

Adress: Calle Jerez 25 | Ronda, 29400 Ronda, Spanien
Telefonnummer:
Region: Spanien > Andalusien > Province of Malaga > Costa del Sol > Ronda
Bekvämligheter:
Bar/lounge Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 7 av 40 hotell i Ronda
Prisklass: 794 kr - 1 580 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Hotel Catalonia Reina Victoria Wellness & Spa 4*
Antal rum: 95
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hotel Catalonia Reina Victoria Wellness & Spa. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?