Vi blev hämtade vid båten av Andreas. Väl på hotellet fick vi välja vilket rum vi ville ha, vi valde det rummet som hade störst balkong, rum nr 6. På rummet fanns det vatten, vin och öl till ett pris som inte var högre än vad det kostade i minimarket. Bara att välja vad man vill ha och betala när man checkar ut.Sköna och ej för hårda sängar ett stort plus för mycket bra kuddar. Badrummet var stort, fint och rent. Nära till hamnen och bytorget samt alla restauranger. Andreas och hans fru Irina var mycket serviceinriktade och berättade allt vi ville veta om Tilos. Det fanns väldigt många svenska (även på andra språk) böcker att låna och läsa i deras reception. Hit återkommer vi gärna.
Vi hade härliga 14 dagar i varsin lägenhet min man och jag och våra två vänner. Andreas och Irina är personliga och vill allt det bästa för sina gäster. Det lyckas de verkligen med. Allt är rent och bekvämt. Många eluttag i rummen och bra lampor, mycket över standard. I rummet fylls det dagligen på med vattenflaskor. Så suverän service! Det finns även öl och vin att välja på om man önskar det.Tvätt /badhandukar hänges på torkterassen på taket, enkelt och smidigt. För 5 Euro så får man sin tvätt tvättad till nästa dag om man önskar det. Hotellets gemensamma takterass är härlig för frukost eller en sen eftermiddagsfika. Härliga grekiska bakverk kan man köpa hos bagaren runt hörnet. Rummen är tysta med välfungerande AC. Det finns även myggnät om man hellre vill ha öppet. Till lägenheterna hör terass åt ena hållet och balkong åt andra hållet så det är bara att välja sol eller skugga. Det är nära till allt! Gemytliga torget och härliga klapperstensstranden vid strandpromenaden. Det är fantastiskt med vilken energi Andreas och Irina arbetar för sina gästers trivsel. De planerar och arbetar för att förbättra sin verksamhet ytterligare! Fast det redan är perfekt! Andreas vinkade av oss vid färjan tills färjan åkt iväg! Familjekänsla! Vi önskar Andreas och Irina allt det bästa och mycket lycka i framtiden! Längtar tillbaka!
Hur lätt var det att boka verksamheten? | Hur användbara var vägbeskrivningarna till verksamheten? |
Hur lätt var det att hämta nyckeln/få tillträde till verksamheten? | Hotellets skick på det stora hela |
Sängar och madrasser | Kök och redskap |
Rent badrum | Andra lokaler och bekvämligheter |
Service |
Hur lätt var det att hämta nyckeln/få tillträde till verksamheten? | Hotellets skick på det stora hela |
Sängar och madrasser | Kök och redskap |
Rent badrum | Andra lokaler och bekvämligheter |
Service |