“Varmt, personligt och tryggt!”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om ApolloStudios

Evening at the roof terrace
Evening at the roof terrace
Kitchennette
Fantastic view from the roof terrace
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Älvsjö, Sverige
Nivå 3 Skribent
9 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Varmt, personligt och tryggt!”
Omdömet skrevs 21 juli 2015 för en vistelse i juli 2015
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi hade härliga 14 dagar i varsin lägenhet min man och jag och våra två vänner. Andreas och Irina är personliga och vill allt det bästa för sina gäster. Det lyckas de verkligen med. Allt är rent och bekvämt. Många eluttag i rummen och bra lampor, mycket över standard. I rummet fylls det dagligen på med vattenflaskor. Så suverän service! Det finns även öl och vin att välja på om man önskar det.Tvätt /badhandukar hänges på torkterassen på taket, enkelt och smidigt. För 5 Euro så får man sin tvätt tvättad till nästa dag om man önskar det. Hotellets gemensamma takterass är härlig för frukost eller en sen eftermiddagsfika. Härliga grekiska bakverk kan man köpa hos bagaren runt hörnet. Rummen är tysta med välfungerande AC. Det finns även myggnät om man hellre vill ha öppet. Till lägenheterna hör terass åt ena hållet och balkong åt andra hållet så det är bara att välja sol eller skugga. Det är nära till allt! Gemytliga torget och härliga klapperstensstranden vid strandpromenaden. Det är fantastiskt med vilken energi Andreas och Irina arbetar för sina gästers trivsel. De planerar och arbetar för att förbättra sin verksamhet ytterligare! Fast det redan är perfekt! Andreas vinkade av oss vid färjan tills färjan åkt iväg! Familjekänsla! Vi önskar Andreas och Irina allt det bästa och mycket lycka i framtiden! Längtar tillbaka!

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Resegrupp: Med vänner
Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 31 2015
Thank you very very much for your warm and wonderful review. We are happy that you enjoyed your stay in Tilos at ApolloStudios. And we hope to see you again very soon. Best regards. Andreas and Irina.
Isa M
Liège, Belgien
1 omdöme
Omdömet skrevs 9 juli 2014 för en vistelse i juni 2014

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Resegrupp: Seul(e)
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 10 2015
Thank you very very much for your nice review. Best regards, Andreas and Irina.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera