“Updated, modern home away from home”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

GoPlaces7 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 28 maj 2018 för en vistelse i april 2018

Datum för vistelsen: april 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
maj 29 2018
Thanks Jacqui for this beautiful review ,you both were star guests and so easy going . I thought I was the clean freak but Jacqui you out did us . Come and stay with us any time . I would highly recommend Jacqui to other hosts .
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera