“Bra skaldjurstallrik”

Kök: Spanskt
Bra för: Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs juni 1 2017 från mobil enhet

Efter en kort taxifärd till Arenal till denna restaurang som har specialicerat sig på fisk och skaldjur.
Detta är ett mindre ställe med trevlig och snabb personal. Jag beställde en stor skaldjurstallrik som var mycket god och just stor. Ett besök här är inte förgäves.

Tack Mikael N

Omdömet skrevs november 8 2016 från mobil enhet

Har besökt denna trivsamma restaurang ett par gånger och inte blivit besviken.

Även kött klarar man av. Har bl annat avnjutit en rejäl t-bone steak som var perfekt tillagad.

Öppnar inte förrän kl 20 på kvällen. Ofta fullsatt så det kan vara bra att beställa bord.

Tack Lars R
Omdömet skrevs oktober 20 2016

Här får du en middag som är underbart vällagad. En jättestor t-bensstek för ca 150 sek eller billigare spanska rätter allt lagat med omsorg allt övervakat av ägaren en äldre engelsk gentleman

Tack peterssonsv
Omdömet skrevs november 2 2015 från mobil enhet

Förstår varför denna restaurang ligger högt upp på rankingen på Tripadvisor, ett måste att besöka om du är i närheten.

Stevens egen blandade Sangria var utsökt, lika så maten vi åt.
Deras grillade fisk, seabream var helt makalös gott, bara smälte i munnen.

Servicen och helheten helt suverän och priserna är humana!

Tack Camilla H
Omdömet skrevs augusti 13 2015

Vi råkade gå förbi och tänkte att vi provar. Visade sig var helt fantastiskt när det gäller allt. Maten, Service, atmosfär. Stephen är väldigt trevlig och bjuder på sig själv. Han har en stor personlighet. Vi åt där 4 av 7 middagar samt en lunch. Skulle starkt rekommendera denna restaurang och vi kommer definitivt att återvända nästa gång vi åker till Mallorca.

//Jack

Tack Jalal W

Resenärer som tittade på Casa do Pulpo tittade också på

El Arenal, Mallorca

Besökt Casa do Pulpo? Berätta vad du tyckte!