Omdöme om Can Martorell

Living room
Beach 2 km from house
Cala san Vicente 2km from house
Fire place
Master bedroom with en-suite bathroom
Bathroom
Terrace
Tennis court
Covert terrace
Pool area
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
fridasomm ...
Lund, Sverige
Omdömet skrevs 28 januari 2018 för en vistelse i juni 2017

Jag och mina vänner hade en alldeles utomordentlig vistelse på Can Martorell sommaren 2017! Sitter nu i Januari mörkret och drömmer tillbaks och blir sugen på att boka en favorit i repris till sommaren 2018!

Din ålder 18-24
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
jan 29 2018
Thank You Fridasommar Lund Sweden. We are so Happy you want to come back to Can Martorell. You are wellcome. Jan Pagmar
Ted B
Omdömet skrevs 17 juli 2017 för en vistelse i juni 2017

Fantastiskt hus, fantastiskt läge och en fantastisk upplevelse. Detta är en resa som ska göras om. Rekommenderas starkt.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
jul 29 2017
Tack Ted,
Jag är glad över att ni fick en minnesvärd vistelse på Can Martorell
Hälsningar Jan
fannygyll ...
Stockholm, Sverige
1 omdöme
“Bästa tänkbara huset för det perfekta resan!”
Omdömet skrevs 12 juli 2017 för en vistelse i juli 2017

Ett helt fantastiskt hus som har allt man behöver. Huset ligger avskilt, men ändå nära till mataffär, restaurang och butiker. Otroligt vackert klarblått hav ett stenkast bort med både hoppklippor och sandstrand. Rekommenderar Can Martorell till alla större sällskap som vill ha den bästa möjliga upplevelsen på Mallorca!

jul 13 2017
Thank you for your great feedback. I am happy you enjoyed your stay at Can Martorell. Jan
jakobhask ...
Stockholms län, Sverige
2 omdömen
“Jakob H”
Omdömet skrevs 12 juli 2017 för en vistelse i juli 2017

Fantastiskt hus att spendera semestern på. Vi var 20 ungdomar där i 9 nätter och ingen av oss att ett negativt ord att säga om detta ställe. Nära till trevliga byar, havet, restauranger och mataffärer. Rekommenderar alla i min krets att besöka detta ställe och skulle själv mer än gärna göra om resan!

jul 13 2017
Thank you for your review. I am very happy you enjoyed your stay. Jan
jannis ö
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Finfin finca”
Omdömet skrevs 6 augusti 2016 för en vistelse i juli 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi bodde 19 helnöjda pers (fyra familjer med 8 vuxna och 11 ungar) på Can Martorell en vecka i slutet juli -16. Stället hade enkelt svalt ytterligare en familj utan att det hade blivit det minsta trångt. Ett riktigt stort, välutrustat och supercharmigt kanonställe med massor av sovrum - alla med a/c. Och en mängd fina uteplatser för måltider och häng. Det blev en fin vecka med tennis, poolbad och cykelturer i bergen. Bra läge nära fina stränder och mysiga småstäder. Vi hyrde in frukost- och middagsservice via uthyrarens kontakter, vilket var ett riktigt bra drag.

aug 7 2016
Thank you for your kind comments. I am delighted you enjoyed your stay and I hope to welcome you and your family and friends back to Can Martorell in the future. Jan
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera