“Finfin finca”

Living room
Beach 2 km from house
Cala san Vicente 2km from house
Fire place
Master bedroom with en-suite bathroom
Bathroom
Terrace
Tennis court
Covert terrace
Pool area
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Finfin finca”
Omdömet skrevs 6 augusti 2016 för en vistelse i juli 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi bodde 19 helnöjda pers (fyra familjer med 8 vuxna och 11 ungar) på Can Martorell en vecka i slutet juli -16. Stället hade enkelt svalt ytterligare en familj utan att det hade blivit det minsta trångt. Ett riktigt stort, välutrustat och supercharmigt kanonställe med massor av sovrum - alla med a/c. Och en mängd fina uteplatser för måltider och häng. Det blev en fin vecka med tennis, poolbad och cykelturer i bergen. Bra läge nära fina stränder och mysiga småstäder. Vi hyrde in frukost- och middagsservice via uthyrarens kontakter, vilket var ett riktigt bra drag.

Svar från företaget
aug 7 2016
Thank you for your kind comments. I am delighted you enjoyed your stay and I hope to welcome you and your family and friends back to Can Martorell in the future. Jan
Pia M
Strängnäs, Sverige
2 omdömen
“vacker finca och fantastisk semester”
Omdömet skrevs 6 september 2015 för en vistelse i juli 2015

Mina vänner och jag hade en fantastisk semester på Can Martorell. Mycket fint hus med många rum, med fin trädgård och fantastiskt poolområde. Ägaren Jan ordnade tennislektioner åt oss. Han rekommenderade fina restauranger i området. Vi spelade golf på fantastiska Alcanada.
Formenfor och Mal Pas och Ponderosa på Playa de Muro nära Can Martorell har underbar beach och restaurang. Vi hoppas på att få möjligheten att komma tillbaka nästa år.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Familjer med småbarn Större grupper
Personer med husdjur
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
  • Fick du tillbaka depositionen i tid?
Svar från företaget
jul 30 2017
Tack Pia,
jag blir så glad över att ni hade en underbar vecka på Can Martorell.
Jan
MaJookt20 ...
Stockholm, Sverige
1 omdöme
“Genuint och smakfullt inredd Mallorquinsk finca med hög standard”
Omdömet skrevs 27 oktober 2014 för en vistelse i oktober 2014

Utmärkt och smakfullt boende för en storfamilj eller större sällskap som tycker om den mallorquinska landsbygden i avskildhet. 2 pooler, tennisbana, vin- och olivlundar. 10 minuter med bil från bad och matbutiker.

Resegrupp: Med vänner
abrogren
Verbier
Nivå 2 Skribent
9 omdömen
“Timmermansgolf”
Omdömet skrevs 12 november 2013 för en vistelse i april 2013

Ett fantastiskt ställe med gott om utrymmen för en grupp på 14 personer. Alla kunde få sina egna rum.
Två poler med klart och fint vatten.
Trådgård med citroner och apelsiner som kunde hämtas in till frukost

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: the atmosphere - countryside but central enough to shops and restaurants
Resegrupp: Large Group
Din ålder 65+
Rekommenderas för:
Äldre resenärer Familjer med småbarn
Större grupper
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
1932Stig
Jarfalla, Sverige
Nivå 3 Skribent
3 omdömen
“Fantastiskt ställe för golf vänner”
Omdömet skrevs 12 november 2013

Bodde med en grupp på 14. Bra faciliteter för att laga och äta middag tillsammans. Också möjligt att hyra bra kockar. En riktig hide-away där du känner dig väl omhändertagen. Den närliggande golfbanan Alcanada måste vara en av de bästa på Mallorca med ett bra utbud och en restaurang med utmärkt mat och service. Rekommenderar starkt Can Martorell som ett ställe som är värt pengarna.

Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera