“God mat”
Omdöme om Los Bandidos

Los Bandidos
Rankad som nr 19 av 229 Restauranger i Ayia Napa
Kök: Mexikanskt
Bra för: Större grupper, Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 11 oktober 2018 från mobil enhet

Kanonmat, bra. Service, stora portioner
Lämpligt att dela på 2. Trevlig personal
God jordgubbsmargeritha efter maten.
Kommer absolut åka dit igen

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Adventurer686196

Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Middag en person. Helt okej bemötande!
Med extremt rörigt, maten va väll okej inget toppbetyg. Servitörerna va mer intresserade av kvinnorna. Men det bästa va margaritan man fick efter.
Blir inga fler middagar där, tyvärr!
Hade betydligt större förväntningar.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Mathias W
Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Besökte stället med familjen, snabb service och trevlig personal. Bjöd på strawberry margaritas efter middagen! Maten var okej men lite väl överreklamerat, inget jag skulle gå på två gånger.

Datum för besöket: september 2018
Tack sandrahelenacarlsson
Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Vi valde medium stark mat men den smakade tyvärr inte mycket alls så det vart platt fall tyvärr. Den maten som var hot var dock bättre

Datum för besöket: september 2018
Tack Emely C
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Med höga förväntningar (efter att ha läst mycket bra om detta stället) bokade vi bord på detta stället. Mysig atmosfär och trevlig personal. Minus för hår i maten (som vi blev kompenserade för) och att toaletten saknade skötbord och stank rök. Plus för atmosfären och dessertstorleken.

Datum för besöket: maj 2018
Tack marpet88

Resenärer som tittade på Los Bandidos tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Los Bandidos? Berätta vad du tyckte!