“Best gyros in Napa! ”

Georgie's Handy Food
Rankad som nr 81 av 234 Restauranger i Ayia Napa
Omdömet skrevs 12 januari 2019 från mobil enhet

Bästa gyros du kan hitta i Napa, stora portioner och du får välja vilket kött du vill ha till. Beställde medium i storlek men till och med jag som är van att äta mycket orkade inte ens äta upp allt. En storlek large skulle lätt ett stort kompisgäng kunna dela på och bli mätta på. Verkligen bra råvaror och fint kött som dom serverar!

Datum för besöket: juli 2018
Tack jkv_reviews

Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

God fastfood men lite rörigt i restaurangen. Det var dels oklart hur man beställde och sedan tog det lite för lång tid innan vi fick maten. Men när den väl kom var det riktigt gott. Jag åt en fläsksouvlaki i pita med tsatsiki som var både god och mättande. Aningen dyrt för en lunch kanske men maten var helt klart god!

Ps. Se dock till att kycklingen är ordentligt tillagad innan du väljer den.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Odyssey767619
Omdömet skrevs 25 maj 2018 från mobil enhet

Helt sjukt bra gyros, den bästa vi ätit på hela resan! Ät den med grekisk pita, FAB ! Verkligen ett måste

Datum för besöket: maj 2018
Tack Elina H
Omdömet skrevs 1 oktober 2016 från mobil enhet

Började leta efter de här stället sen vi kom hit men kunde inte hitta det med TripAdvisors karttjänst. Sök via Google istället då TripAdvisor visar helt fel. George ligger vid McDonalds mer i centrum. Maten då, jättegod gyros!
Egen bakat pitabröd å färska fina grönsaker. Fläskköttet supergott.
Dem har öppet dygnet runt. Som en smeck efter en sen kväll.

Du hittar inget bättre för 5-6 euro. (kanske inte för 20 euro heller)

Datum för besöket: september 2016
Tack Glenn J
Omdömet skrevs 22 september 2016 från mobil enhet

Vilken mat, mums. Vi åt där 4 gånger på 2 veckor. Jag är så himla kräsen men dessa Cypriotiska kycklingkebab var så goda. Med massor av kyckling, grönsaker mm. Vår son älskade Pizzabitarna som fanns i olika smaker

Datum för besöket: september 2016
Tack Pernilla68

Resenärer som tittade på Georgie's Handy Food tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Georgie's Handy Food? Berätta vad du tyckte!