“Prisvärt”
Omdöme om Captain Andreas

Captain Andreas
Rankad som nr 87 av 234 Restauranger i Ayia Napa
Omdömet skrevs 7 september 2018 från mobil enhet

Låt dig inte luras av det undanskymda läget eller kitschiga inredningen. Bra mat till bra priser och mycket lokalt folk går hit.

Datum för besöket: september 2018
Tack Thegonz99

Omdömet skrevs 9 juli 2018

Ni måste testa Bolognesen, helt faktastisk.
Andreas var extremt trevlig!

Öppetiderna passade oss perfekt, då man kunde äta på restaurangen vilken timma som helst på dagen. ( även efter en blöt utekväll på grabbarna Grus )

Tok rekomenderar!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Jonathan S
Omdömet skrevs 15 september 2017 från mobil enhet

Vi åt hos Kaptenen igår och det var ok. Det var inte det bästa jag ätit men det var en ok restaurang med priser i överkant. Vi åt en mosaka en calamare och en Cod med pommes.

Datum för besöket: september 2017
Tack 468JohnK
Omdömet skrevs 6 april 2017

Familjeagd restaurang. Allt har varit gott som vi atit dar. Deras husets roda var gott varje gang utom den sista. Jag papekade att det inte var samma vin men servitoren sa att det var fel. Vi blev lite besvikna och gar nog inte dit igen trots att maten ar mycket god.

Datum för besöket: april 2017
Tack s r
Omdömet skrevs 27 april 2015

Missa inte denna familjerestaurang! Få turister hittar hit, då den ligger en bit ovanför klostertorget. Här äter Cyprioterna själva. Maten är lagad med kärlek av frun i huset. Priserna är icke turistiska, mycket och väldigt god mat för pengarna. Miljön är typisk Grek-cypriotisk. Andreas är fiskare och ser till att allting är fräscht! Åt både fisk ock moussaka och det smakade fantastiskt.

Datum för besöket: april 2015
1  Tack Tottemalm

Resenärer som tittade på Captain Andreas tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Captain Andreas? Berätta vad du tyckte!