Spara
Höjdpunkter från omdömen
Bästa höstvädret i Europa.

Bra sol och badväder. Mysigaste badstränder österut utanför Aya Napa. Troodosbergen är väl värt ett ... läs mer

Omdömet skrevs 18 oktober 2019
BengtGunnarsson
Fin strand

Jättefin strand med solsängar, parasoll samt dusch och toalett. Lätt att ta sig dit och mycket fina ... läs mer

Omdömet skrevs 8 oktober 2019

från 78,52 US$
från 48,32 US$
från 42,28 US$
Omdömet skrevs 21 oktober 2016

Efter som vi älskar sol o bad så testar vi olika badstränder i Aiya Napa. Under vår senaste vistelse i september 2017 testade vi Landa Beach.

En liten mysig strand med ordning och reda, Fin strand, klart o fint vatten.

En "beach" vi verkligen kan rekommendera.

Datum för upplevelsen: september 2016
1  Tack 346christerj
MariaTofini, General Manager på Landa Beach, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2017

Thank you very much for your comments, we hope to see you again in Ayia Napa

Omdömet skrevs 11 september 2016

God 2:a efter Markronissos !Det ligger ofta kvar en massa tång efter ett blåsigt dygn. Ingen speciell uthyrning förekom när jag var där.

Datum för upplevelsen: september 2016
1  Tack Claes S
MariaTofini, General Manager på Landa Beach, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2017

Thank you for your comments, we hope to see you again in Ayia Napa

Omdömet skrevs 30 juli 2016 från mobil enhet

Mycket fin strand med mycket fint vatten. Långgrundt och turkost. En lätt promenad från staden och du är där och kan slappa i lugn och ro. Nära till nissi om man vill åka tempot framåt eftermiddagen.

Datum för upplevelsen: juli 2016
1  Tack Michael J
MariaTofini, General Manager på Landa Beach, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2017

Thank you for your comments, we hope to see you again in Ayia Napa

Omdömet skrevs 1 juli 2016

Är du en barnfamilj eller par som vill ha lugn och ro och inga ryssar. Åk hit och upplev en långrund strand med underbart vatten.
Detta är INTE en partystrand, och vi hoppas det förblir så.

Datum för upplevelsen: september 2015
3  Tack WalleGBG
MariaTofini, General Manager på Landa Beach, svarade på det här omdömetSvarade 6 juni 2017

Ok, this is your opinion, thank you for your comments, we hope to see you again in Ayia Napa

Omdömet skrevs 9 november 2015 från mobil enhet

Stor fin och lugn strand med jättetrevlig restaurang. Kul med lite enkel snorkling i kristallklart vatten. Långgrunt och barnvänligt.
Rekommenderas varmt.

Datum för upplevelsen: oktober 2015
1  Tack Fotbollsmorsan
MariaTofini, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Landa Beach, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2015

Thank you for your nice comment. Thank you for visiting us and we hope to see you again soon.