“Ok hotell”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 1 sida till!
Atlantica Club Sungarden Hotel
Rankad som nummer 19 av 102 hotell i Ayia Napa
Omdömet skrevs juni 29 2017

Helt ok hotell. Vi bodde på markplan vid pool vilket var toppen! Nära ut och översyn över poolområdet om man var vid lägenheten. Bra poolområde för barnfamiljer. Maten helt ok, men rätt samma/lika varje dag men det har jag upplevt på alla all inclusive hotell som vi har varit på. Riktigt bra mat dock på a la cart:en som man fick välja 1 ggr under veckan. För att nå havet måste man gå ett par hundra meter ner till höger för rakt nedanför hotellet är det höga klippor som går rakt ner i havet! Ej barnvänligt nedanför hotellområdet alltså! Lite för långt i från centrum för min del ;)

Tips för att välja rum: Vill man bo nära den stora poolen så boka ett rum där och på markterass. Perfekt för barnfamiljer!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: September 2016, reste med familjen
Tack lenalu285
NicosSofocleous, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade juli 1 2017

Dear Guests,

we appreciate that you took some of your time to write your holiday experience at Atlantica SunGarden hotel.

It is to our pleasure to see that you enjoyed your holidays and most of your expectations were met. Both comments are welcome and we definitely aim to improve any weaknesses.

We hope to have the chance to welcome you again at Atlantica SunGarden hotel.

Best personal regards,

Omdömet skrevs april 11 2017

ligger bra till trevligt utsikt över havet , separat bad för vuxna samt barn om man önskar det. Nära till strand och centrum, fantastisk trevlig personal, rent , fint, dock kunde man ha lite mysigare miljö vid middagen om man sitter inne men helt ok.

Bodde här: September 2016
Tack carina270
NicosSofocleous, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade april 14 2017

Dear Guests,

we really appreciate that you took the time to share on TripAdvisor your holiday experience at Atlantica SunGarden hotel.

Many thanks for your kind words and it is our pleasure to identify that you enjoyed your holidays and your expectations were met.

Looking forward to welcome you again at Atlantica SunGarden hotel.

Best regards,

Omdömet skrevs november 19 2016

Allincluisive maten får godkänt av mig, det fanns bra med utbud, och alltid något som var gott.
Maken & barnen var inte lika nöjda som jag..
Ganska hög ljudnivå i restaurangen.

En måltid per vecka ingår i alacarte restaurangen. Missa inte detta!
Det var supergott där verkligen!
(Tyckte maken och barnen också)

Lite tråkigt utbud av snax i poolbarerna.
Ogillade att man fick drinkar i "pappmuggar" vid poolerna, kunde haft genomskinliga plastglas i stället.

Poolerna var på gränsen på för kalla för mitt tycke, men havet låg alldeles nedanför och var varmare.
Högtalarna vid aktivitetspoolen var skräniga och det spelades väldigt hög musik.
Solstolarna paxades tidigt på morgonen...

Jag är nöjd med vårt rum som var stort och hade kylskåp.
Acn gick dock inte att ställa in på grader så det var att man fick ha det kallt eller varmt....

Det fanns varsin bra säng till våra barn med skjutdörr till våran sovplats.

Uteplats med solstolar & fin utsikt.
Det städades bra.
Städfolket var de trevligaste och gladaste på hotellet :-)

Blev uppvaktad med en flaska champange på min födelsedag.
Samt blommor på bordet och sång från serveringspersonalen på kvällen i alacarte restaurangen, trevligt :-)

Hotellet ligger bra med fantastisk utsikt över havet.
Fanns nog "klädkoder" men verkade ej följas.

• Bodde här: September 2016, reste med familjen
Tack Ida76
NicosSofocleous, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade november 26 2016

Dear Guests
Thank you for your review.
We are pleased to hear that you enjoyed the hotel, the food and the service from the staff and we look forward to welcoming you back in the near future.
We have noted also your comment about the paper cups by the pools. As you may have noticed our hotel is a family friendly hotel with a number of children. We have tested all type of glasses by the pools like plastic, polycarbonate etc but we found the paper ones as the safer ones for the pools due to the number of children.
Thanking you for your understanding, we look forward to another opportunity to host you at our hotel.
Atlantica Club SunGarden Team

Omdömet skrevs oktober 18 2016 från mobil enhet

Helt ok upplevelse. Det som drar ner betyget är att vi fick inte den rumstyp som vi bokat, vi hade bokat dubbelrum i huvudbyggnaden med havsutsikt men fick en lägenhet i ett annex, visserligen med havsutsikt men ändå.
Entrén till lägenheten var mörk och obehaglig då den var som i en källarvåning med berget rakt in på dörren till lägenheten. Vi kom på natten och fick nästan panik i mörkret när man bara såg en bergvägg och inte så mycket annat...
Matsalen var väldigt rörig och det var en väldigt hög ljudnivå med mycket skrammel och väldigt mycket barnskrik...
Solstolar var det inte en chans att få tag i om du inte är uppe i ottan och paxar genom att lägga ut handdukar, vilket är emot hotellets egen policy då de ska plockas bort om man gör det.
Men det följdes inte alls.
Personalen var väldigt trevlig och vänlig.
Det som höjer upplevelsen är vädret och närheten till stranden.

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Camilla H
NicosSofocleous, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade november 30 2016

Dear Guests,

thank you for taking some of your time to share your holiday experience on TripAdvisor.

We apologize that the room type you booked was not available on arrival.

The hotel has an adequate number of sun beds in regards to the number of people it can accommodate however is not possible for everybody to find in the same place, We inform politely and civilize all our customers, in all languages, to avoid reserving sun beds with towels etc when they do not use them as we like to give the same opportunities to all our customers.

Staff friendliness is one of our main components as a hotel and it is to our pleasure to identify that you left satisfied from the staff service.

Thank you once again for the time you have taken to write this review and we do hope to be able to welcome you again.

Best regards
Atlantica Sungarden Team

Omdömet skrevs oktober 16 2016 från mobil enhet

Stort och fint hotell med fina poolområden och några steg ner till fin sandstrand.
Stor och fint inredd matsal med utsikt mot pool och hav. God och varierande all inclusive mat. Öl och drinkar helt ok.
Rummet var också ok, vi hade inte havsutsikt men våra vänner hade det och det var fantastisk utsikt.
Städningen var bra även om de inte "gullade" med oss i form av blommor och "handduksskulpturer"
Personalen är bra på engelska och alla var mycket trevliga och serviceinriktade. Vi fick hjälp att hyra bil via hotellet eftersom Fritidsresor som vi åkte med var alldeles för dyra. Vi gav 57 Euro, Fritidsresor ville ha 1100 Euro för liknande bil.
Vill man få en bra plats vid poolen behöver man gå upp tidigt eftersom det paxas hej vilt. Men vi är morgonpigga så det var inget problem. Gick en 1 timmes promenad ensmed stranden varje morgon innan frukost och bad.

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack Agnetha E
management916, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade oktober 17 2016

Dear Guests,

thanks for spending some of your time to write your review on TripAdvisor.

it is our pleasure that you enjoyed your holidays and your expectations were met.

We hope to have the chance in the future to welcome you again at Atlantica SunGarden Hotel.

Best personal regards,
The Atlantica SunGarden Team

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Ayia Napahotell
Adams Beach Hotel
Nr 24 av 102 i Ayia Napa
1 823 omdömen
Visa priser

Besökt Atlantica Club Sungarden Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Atlantica Club Sungarden Hotel

Adress: 46 Kryou Nerou Avenue, Ayia Napa 5344, Cypern
Region: Cypern > Distriktet Famagusta > Ayia Napa
Bekvämligheter:
Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Pentry Restaurang Swimmingpool
Typ av hotell:
Nr 6 av Familjehotell i Ayia Napa
Nr 13 av Lyxhotell i Ayia Napa
Nr 16 av Romantiska hotell i Ayia Napa
Prisklass: 851 kr - 3 180 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Atlantica Club Sungarden Hotel 4*
Antal rum: 257
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Atlantica Club Sungarden Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Atlantica Hotel Sungarden

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?