Faros Hotel(Ayia Napa)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 428 US$/natt.

Boka nu, betala på plats
  • Frukost ingår
Senator Hotel Apartments(Ayia Napa)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 115 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 325 US$/natt.

Bella Napa Bay Hotel(Ayia Napa)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Evabelle Napa Hotel Apartments(Ayia Napa)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
  • Fri parkering
Napa Plaza Hotel(Ayia Napa)
Cancelon
Rabattmeddelande! 47 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 47 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 529 US$/natt.

Omdömet skrevs 28 september 2016 från mobil enhet

Toppen hotell, fin utsikt över Medelhavet från poolområdet. Rummen var helt ok men toaletten behöver rustas upp.

Maten var bra, goda drinkar ingick i All inclusive. När ni ska handla gå över gatan till det andra Supermarket

Vi åker gärna tillbaka!

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
1  Tack Egu70
management916, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2016

Dear Guests,

we appreciate that you shared on TripAdvisor your holiday experience and for choosing Atlantica SunGarden hotel.

Thank you for your kind words and it is our pleasure that you enjoyed your holidays and you will return.

We are looking forward to welcome you again.

Omdömet skrevs 13 september 2016 från mobil enhet

Var ett sällskap på 11pers en vecka i sept, aldrig några problem med att sitta ihop,många långbord .Se dock upp med var ni sätter er ,ac-vatten droppade ner på flera bord.
Helt ok mat ,ganska typisk all inclusive . Riktigt goda drinkar,man kunde även få egna önskemål (prova milkshake med Baylis ).
Rummen var ok men hade behövt fräschas upp,kändes lite 70-80 tal.
Tyvärr för mycket bollspel i polen, mycket stor risk att få en boll i huvudet när man solade eller försökte bada.
Gå gärna upp till statyparken, häftigt ställe!!
Ingen dresscode gällde i matsalen , både shorts och linne funkade fint.
Tyvärr var det gott om äckliga magra katter överallt ,kändes ohygieniskt..
Men det är ett helt ok hotell att åka till om man inte förväntar sej nån lyx.

Bodde här: september 2016
1  Tack Caccap1964
NicosSofocleous, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 november 2016

Dear Guests,
We would like to express our gratitude for taking the time to write a review regarding your holidays at Atlantica SunGarden Hotel.
Your opinion is much respected but will be good to compare us with same categories of hotels.
Our hotel is an international hotel which welcomes all type of clientele officially 3 star but offering much more that its category.
Our dress code allows also smart Bermuda’s and smart short sleeve T-shirt but could happen sometimes when people arriving in the hotel late and just a little bit before the closure of the buffet, they are going straight in the main restaurant for quick meal before to visit their rooms to change.
Regarding your comment about the rooms we have continues updates happening in and around the hotel.
Concerning your comments about ball games in the pool we have pool for adults and a pool for everybody both relaxing pools we also have an activity pool for fun etc and our guest can choose which one they wish to reside at.
We hope to have the chance to welcome you again at Atlantica SunGarden hotel.

Omdömet skrevs 11 september 2016

Vi var här två veckor i Augusti 2016 och är mycket nöjda. Trots detta finns det alltid saker med hotell som man kan önska vore bättre såsom:

- Städningen var inte alltid jättebra. Man tycker de borde städa varje dag och iallafall byta lakan om man ser att det verkligen behövs av olika anledningar.
- Vi hade önskat att få utsikt mot havet, men inte fick det.
- Badrummet var inte superfräscht. Dörren var smutsig och detta gjorde de inget åt.
- Det står att man inte får lägga ut handdukar och om man gör det så tas dessa bort efter 2h. Detta händer inte!! Folk ligger tidigt (nu snackar vi innan 06) och paxar vid poolen. Mycket tråkigt.

+ Maten var väldigt god, speciellt den Italienska och Grekiska kvällen. Baren vid hotellreceptionen kan man ta en varm choklad med grädde, mums.
+ Nära till en underbar strand. Gå lite längre bort så är det lugnare och mysigare. Kostar 75 kr för två solstolar och parasoll.
+ "BENI" ska ha ett plus för servicen! ;)

Annat:
Vi åkte en dag till nissi beach, delade en taxi med två andra och fick betala 20 kr var. Buss kostar 15 kr per person men tar vääldigt mycket längre tid.

Via hotellet får man rabatt på supermarketen som ligger precis intill, men det är lite billigare bara över vägen samt att de har ett större utbud. Där hittar man också adapter om man glömt för ca 20 kr.

Tips för att välja rum: Dyrare med havsutsikt men om man verkligen vill ha det så är det värt det.
  • Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
1  Tack ida708

Dear Guests,

many thanks for taking the time to share your holiday experience on TripAdvisor.
We are pleased to hear that you enjoyed our hotel, the food and the service from the staff It is to our pleasure to see that you enjoyed your holidays and most of your expectations were met. Both comments are welcome and we definitely aim to improve any weaknesses.
Please kindly note that the hotel has sun beds for every single costumer of the hotel around the pools areas.
We inform politely and civilize all our customers, in all languages, to avoid reserving sun beds with towels etc when they do not use them as we like to give the same opportunities to all our customers in all the areas with sun beds at our hotel.

Looking forward to welcome you at Atlantica SunGarden.

Best personal regards

Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Ett jättefint hotell med allt man kan önska, härliga pooler och bra mat. Det fanns massor av roliga utflykter att välja på och ganska kul shopping.
Vi var där i april och hade inte så jättevarmt väder.
Blåste mycket men det kan ju inte hotellet hjälpa. ;)

Bodde här: april 2016, reste med familjen
Tack Linda S
management916, Γενικός Διευθυντής på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2016

Dear Guests,

we appreciate that you took some of your personal time to write a review on TripAdvisor about your holidays at Atlantica SunGarden Hotel.

It is our pleasure that you enjoyed your holidays and we are looking forward to welcome you again.

Omdömet skrevs 26 augusti 2016 från mobil enhet

Ett fint och trevligt hotell! Vi bodde i familjerum med vår 1 år och 5 månader gamla tjej. Vi hade sån tur att få rummet precis vid babypoolen som min dotter älskade! Superplus att dom hade pooltak, massa roliga leksaker samt ett lekrum precis intill. Dock var det rummet utan fungerande ac men de kanske var tillfälligt fel vi orkade aldrig fråga.
Hotellet hade även ett till lekrum som var helvadderat med mkt roliga saker. Mycket uppskattat! Här var de ac.

Vi tyckte maten var riktigt god! Bra variation och olika teman varje dag.

Vi var ner till stranden en dag och fantastiskt fin sandstrand och klarblått vatten.

Som alla andra skrivit så var det ett sjå att hinna få solstolar eftersom mkt paxades riktigt tidigt.

I vårt tycke var det ett jättebra hotell och vi trivdes himla bra här så kan rekommenderas! Tar ca 15 minuter rask promenad in till ayia napa centrum. Finns flera restauranger på vägen.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
2  Tack Therese H
management916, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2016

Dear Guests,

thank you for posting your holiday experience on TripAdvisor.

It is our pleasure to identify that you enjoyed your holiday with your little daughter and your expectations were met.

Looking forward to welcome again at Atlantica SunGarden hotel.