“Skulle bo här igen!”

Vi kan inte hitta några priser för det här hotellet
Våra onlineresepartner har inga priser för det här hotellet, men vi kan söka efter andra alternativ i Ayia Napa
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Atlantica Club Sungarden Hotel
Rankad som nummer 19 av 102 hotell i Ayia Napa
Omdömet skrevs september 11 2016

Vi var här två veckor i Augusti 2016 och är mycket nöjda. Trots detta finns det alltid saker med hotell som man kan önska vore bättre såsom:

- Städningen var inte alltid jättebra. Man tycker de borde städa varje dag och iallafall byta lakan om man ser att det verkligen behövs av olika anledningar.
- Vi hade önskat att få utsikt mot havet, men inte fick det.
- Badrummet var inte superfräscht. Dörren var smutsig och detta gjorde de inget åt.
- Det står att man inte får lägga ut handdukar och om man gör det så tas dessa bort efter 2h. Detta händer inte!! Folk ligger tidigt (nu snackar vi innan 06) och paxar vid poolen. Mycket tråkigt.

+ Maten var väldigt god, speciellt den Italienska och Grekiska kvällen. Baren vid hotellreceptionen kan man ta en varm choklad med grädde, mums.
+ Nära till en underbar strand. Gå lite längre bort så är det lugnare och mysigare. Kostar 75 kr för två solstolar och parasoll.
+ "BENI" ska ha ett plus för servicen! ;)

Annat:
Vi åkte en dag till nissi beach, delade en taxi med två andra och fick betala 20 kr var. Buss kostar 15 kr per person men tar vääldigt mycket längre tid.

Via hotellet får man rabatt på supermarketen som ligger precis intill, men det är lite billigare bara över vägen samt att de har ett större utbud. Där hittar man också adapter om man glömt för ca 20 kr.

Tips för att välja rum: Dyrare med havsutsikt men om man verkligen vill ha det så är det värt det.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
1  Tack ida708
NicosSofocleous, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade november 26 2016

Dear Guests,

many thanks for taking the time to share your holiday experience on TripAdvisor.
We are pleased to hear that you enjoyed our hotel, the food and the service from the staff It is to our pleasure to see that you enjoyed your holidays and most of your expectations were met. Both comments are welcome and we definitely aim to improve any weaknesses.
Please kindly note that the hotel has sun beds for every single costumer of the hotel around the pools areas.
We inform politely and civilize all our customers, in all languages, to avoid reserving sun beds with towels etc when they do not use them as we like to give the same opportunities to all our customers in all the areas with sun beds at our hotel.

Looking forward to welcome you at Atlantica SunGarden.

Best personal regards

Omdömet skrevs september 11 2016 från mobil enhet

Ett jättefint hotell med allt man kan önska, härliga pooler och bra mat. Det fanns massor av roliga utflykter att välja på och ganska kul shopping.
Vi var där i april och hade inte så jättevarmt väder.
Blåste mycket men det kan ju inte hotellet hjälpa. ;)

Bodde här: April 2016, reste med familjen
Tack Linda S
management916, Γενικός Διευθυντής på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade september 12 2016

Dear Guests,

we appreciate that you took some of your personal time to write a review on TripAdvisor about your holidays at Atlantica SunGarden Hotel.

It is our pleasure that you enjoyed your holidays and we are looking forward to welcome you again.

Omdömet skrevs augusti 26 2016 från mobil enhet

Ett fint och trevligt hotell! Vi bodde i familjerum med vår 1 år och 5 månader gamla tjej. Vi hade sån tur att få rummet precis vid babypoolen som min dotter älskade! Superplus att dom hade pooltak, massa roliga leksaker samt ett lekrum precis intill. Dock var det rummet utan fungerande ac men de kanske var tillfälligt fel vi orkade aldrig fråga.
Hotellet hade även ett till lekrum som var helvadderat med mkt roliga saker. Mycket uppskattat! Här var de ac.

Vi tyckte maten var riktigt god! Bra variation och olika teman varje dag.

Vi var ner till stranden en dag och fantastiskt fin sandstrand och klarblått vatten.

Som alla andra skrivit så var det ett sjå att hinna få solstolar eftersom mkt paxades riktigt tidigt.

I vårt tycke var det ett jättebra hotell och vi trivdes himla bra här så kan rekommenderas! Tar ca 15 minuter rask promenad in till ayia napa centrum. Finns flera restauranger på vägen.

Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
2  Tack Therese H
management916, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade augusti 29 2016

Dear Guests,

thank you for posting your holiday experience on TripAdvisor.

It is our pleasure to identify that you enjoyed your holiday with your little daughter and your expectations were met.

Looking forward to welcome again at Atlantica SunGarden hotel.

Omdömet skrevs augusti 19 2016 från mobil enhet

Hotellet är väldigt stor har massa fina utsikter och är nära till stranden , finns även 2 stora bar . Personalen är jätte trevligt . Jag verkligen rekommenderar den här hotellet .
Ett minus är bara att på hotellet finns inget disco för ungdomar mellan 18-26 år

Bodde här: Augusti 2016
Tack Angelika T
management916, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade augusti 22 2016

Dear Guests,

we really appreciate that you took some of your time to share your experience on TripAdvisor.

Thank you for your nice positive comments and we are looking forward to welcome you again at Atlantica SunGarden Hotel.

Omdömet skrevs augusti 17 2016

Åkte med familjen hit (föräldrar,syskon och syskonbarn)
Blev riktigt överraskad när vi hade checkat in och kom in i lägenheten, vi hade en sån stor markbalkong så det var helt otroligt. 2 solsängar och 2 stolar + bord fanns även på plats. Vi hamnade längst bort i byggnaden vid den andra stora poolen, blev långt att gå till stranden men som tur är vi i form och har bra kondition så det var värt att gå dom där 10 minuterna till stranden. Vill man inte hamna längst bort så undvik rumsnummer 844;) Dubbelsängen var lite hård men efter andra natten så var de inga problem, vi var riktigt nöjd med lägenheten och även med utsikten över havet. Saknade dock bestick, fanns glas och koppar och tallrikar men inga bestick?! Välj havsutsikt, utsikten är helt gudomlig.

Vi hade all inclusive och maten var verkligen på hög nivå och variationen av mat fanns de gott om, frukosten, lunchen, middan helt klart 10 poäng! 12 poängaren går till efterrätts bordet:)

Men baren i huvudentrèn... Allvarligt??? En bloody mary utan selleri??? Drinkarna var inte goda, drinkarna bestod för de mesta av bara sprit... Smakade bara sprit eller som bloody maryn den smakade rena häxblandningen. Riktigt besviken och bartendern borde verkligen gå om sin bartender utbildning... !!!!! Så nå fler drinkar blev de inte, men vi mådde bra ändå:)

Stranden var riktigt fin och även fast det var mycket folk varje dag så fick man plats, hade sjukt höga vågor i 4 dagar i rad:) Men de gjorde inget, var bara kul att bada då.
Poolen bada vi aldrig i och vi sola aldrig vid poolen då folk redan kl 05 på morgonen var och paxa solstolar med handdukar. Folk är verkligen fräcka rent ut sagt, visa lite respekt och ta hänsyn till att det finns 100 personer till liksom.

Överlag var vi annars mycket nöjda och hade en riktigt bra vecka ihop, vi återkommer gärna.

Rekommenderar varmt Atantica Club Sungarden!

Tips för att välja rum: Välj havsutsikt om ni bokar lägenhet :) Helt otrolig utsikt.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
Tack Veronica L

Dear Guests,

it is really appreciated that you spend some of your time to write a review about your holidays.

All kinds of comments are more than welcome and help us to improve and correct any weaknesses that have occurred without our willingness. Definitely we will take your comments into serious consideration and we hope to have the chance to welcome you again at Atlantica SunGarden hotel.

The Atlantica SunGarden Team

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Ayia Napahotell
Evabelle Napa Hotel Apartments
Nr 59 av 102 i Ayia Napa
51 omdömen
Visa priser

Besökt Atlantica Club Sungarden Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Atlantica Club Sungarden Hotel

Adress: 46 Kryou Nerou Avenue, Ayia Napa 5344, Cypern
Region: Cypern > Distriktet Famagusta > Ayia Napa
Bekvämligheter:
Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Pentry Restaurang Swimmingpool
Typ av hotell:
Nr 6 av Familjehotell i Ayia Napa
Nr 13 av Lyxhotell i Ayia Napa
Nr 16 av Romantiska hotell i Ayia Napa
Prisklass: 872 kr - 3 234 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Atlantica Club Sungarden Hotel 4*
Antal rum: 257
Kallas också för:
Atlantica Hotel Sungarden

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?