Atlantica Club Sungarden Hotel
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 237 US$/natt.

Nestor Hotel(Ayia Napa)
Rabattmeddelande! 59 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 59 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 423 US$/natt.

Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 392 US$/natt.

Senator Hotel Apartments(Ayia Napa)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 74 US$/natt.

• Fri parkering
Green Bungalows(Ayia Napa)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 122 US$/natt.

• Frukost ingår
Bella Napa Bay Hotel(Ayia Napa)(Mycket prisvärt!)
Faros Hotel(Ayia Napa)
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Ett jättefint hotell med allt man kan önska, härliga pooler och bra mat. Det fanns massor av roliga utflykter att välja på och ganska kul shopping.
Vi var där i april och hade inte så jättevarmt väder.
Blåste mycket men det kan ju inte hotellet hjälpa. ;)

Bodde här: april 2016, reste med familjen
Tack Linda S
management916, Γενικός Διευθυντής på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2016

Dear Guests,

we appreciate that you took some of your personal time to write a review on TripAdvisor about your holidays at Atlantica SunGarden Hotel.

It is our pleasure that you enjoyed your holidays and we are looking forward to welcome you again.

Omdömet skrevs 26 augusti 2016 från mobil enhet

Ett fint och trevligt hotell! Vi bodde i familjerum med vår 1 år och 5 månader gamla tjej. Vi hade sån tur att få rummet precis vid babypoolen som min dotter älskade! Superplus att dom hade pooltak, massa roliga leksaker samt ett lekrum precis intill. Dock var det rummet utan fungerande ac men de kanske var tillfälligt fel vi orkade aldrig fråga.
Hotellet hade även ett till lekrum som var helvadderat med mkt roliga saker. Mycket uppskattat! Här var de ac.

Vi tyckte maten var riktigt god! Bra variation och olika teman varje dag.

Vi var ner till stranden en dag och fantastiskt fin sandstrand och klarblått vatten.

Som alla andra skrivit så var det ett sjå att hinna få solstolar eftersom mkt paxades riktigt tidigt.

I vårt tycke var det ett jättebra hotell och vi trivdes himla bra här så kan rekommenderas! Tar ca 15 minuter rask promenad in till ayia napa centrum. Finns flera restauranger på vägen.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
2  Tack Therese H
management916, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2016

Dear Guests,

thank you for posting your holiday experience on TripAdvisor.

It is our pleasure to identify that you enjoyed your holiday with your little daughter and your expectations were met.

Looking forward to welcome again at Atlantica SunGarden hotel.

Omdömet skrevs 19 augusti 2016 från mobil enhet

Hotellet är väldigt stor har massa fina utsikter och är nära till stranden , finns även 2 stora bar . Personalen är jätte trevligt . Jag verkligen rekommenderar den här hotellet .
Ett minus är bara att på hotellet finns inget disco för ungdomar mellan 18-26 år

Bodde här: augusti 2016
Tack Angelika T
management916, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2016

Dear Guests,

we really appreciate that you took some of your time to share your experience on TripAdvisor.

Thank you for your nice positive comments and we are looking forward to welcome you again at Atlantica SunGarden Hotel.

Omdömet skrevs 17 augusti 2016

Åkte med familjen hit (föräldrar,syskon och syskonbarn)
Blev riktigt överraskad när vi hade checkat in och kom in i lägenheten, vi hade en sån stor markbalkong så det var helt otroligt. 2 solsängar och 2 stolar + bord fanns även på plats. Vi hamnade längst bort i byggnaden vid den andra stora poolen, blev långt att gå till stranden men som tur är vi i form och har bra kondition så det var värt att gå dom där 10 minuterna till stranden. Vill man inte hamna längst bort så undvik rumsnummer 844;) Dubbelsängen var lite hård men efter andra natten så var de inga problem, vi var riktigt nöjd med lägenheten och även med utsikten över havet. Saknade dock bestick, fanns glas och koppar och tallrikar men inga bestick?! Välj havsutsikt, utsikten är helt gudomlig.

Vi hade all inclusive och maten var verkligen på hög nivå och variationen av mat fanns de gott om, frukosten, lunchen, middan helt klart 10 poäng! 12 poängaren går till efterrätts bordet:)

Men baren i huvudentrèn... Allvarligt??? En bloody mary utan selleri??? Drinkarna var inte goda, drinkarna bestod för de mesta av bara sprit... Smakade bara sprit eller som bloody maryn den smakade rena häxblandningen. Riktigt besviken och bartendern borde verkligen gå om sin bartender utbildning... !!!!! Så nå fler drinkar blev de inte, men vi mådde bra ändå:)

Stranden var riktigt fin och även fast det var mycket folk varje dag så fick man plats, hade sjukt höga vågor i 4 dagar i rad:) Men de gjorde inget, var bara kul att bada då.
Poolen bada vi aldrig i och vi sola aldrig vid poolen då folk redan kl 05 på morgonen var och paxa solstolar med handdukar. Folk är verkligen fräcka rent ut sagt, visa lite respekt och ta hänsyn till att det finns 100 personer till liksom.

Överlag var vi annars mycket nöjda och hade en riktigt bra vecka ihop, vi återkommer gärna.

Rekommenderar varmt Atantica Club Sungarden!

Tips för att välja rum: Välj havsutsikt om ni bokar lägenhet :) Helt otrolig utsikt.
  • Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Veronica L

Dear Guests,

it is really appreciated that you spend some of your time to write a review about your holidays.

All kinds of comments are more than welcome and help us to improve and correct any weaknesses that have occurred without our willingness. Definitely we will take your comments into serious consideration and we hope to have the chance to welcome you again at Atlantica SunGarden hotel.

Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Ett trevligt hotell som är värt 3 stjärnor men inte mer. Vi brukar bo på 4-stjärnigt och det är en helt annan klass. Poolen som vi använde oss av låg vid huvudbyggnaden. Den var fräsch och det plockades undan muggar och annat skräp hela dan av personalen. Dock blev det lite mycket av luftmadrasser etc, så ibland kändes det som om vi inte fick plats.. Det var trångt med solstolar kring poolen, och därför gick det inte att vända dem efter solen. Parasoller satt fast i marken och skyddade ingenting när solen kom från sidan, eftersom det inte gick att flytta solstolarna. Jag blev väckt av grannarna som satt på balkongen och festade en morgon vid 05. Tänkte att då kunde jag likabra gå ner och ta solstolar när jag ändå var vaken. Förvånansvärt nog var jag i n t e först!! Klockan 5 på morgonen!! Havet var en kort promenad bort på bara 2-3 minuter och helt fantastiskt! Vi hade rum 543 med en fantastisk havsutsikt! Rummen okej men ganska slitna. Wifi på rummen och oftast vid poolen fungerade fint! Maten var bra och varierad. A la carte går att välja en gång och det var så gott! Lyxigt att få bli serverad!
Ett tips på vägen: Ta med egna badlakan. Hotellets egna är hur bra som helst men kaos uppstår när folk tagit 2 platser vid poolen i en rad av 10 och alla handdukar är likadana.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
2  Tack Petra68se
management916, General Manager på Atlantica Club Sungarden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2016

Dear Guests,

thank you very much for taking the time to share on Trip Advisor your experience at Atlantica SunGarden hotel.

The period of your stay the hotel is fully booked therefore we recommend to visit during a less busy period when the hotel is not fully occupied.

We try to do as much as possible to minimize the problem, we have adequate sunbeds for all the clients , we inform and remind our guests not to reserve the sunbeds if they do not intend to use them.

Looking forward to welcome you,
Atlantica SunGarden Team