Omdömet skrevs 9 maj 2018 från mobil enhet

Vi var sex personer som bodde här i början av maj. Läget är väldigt bra, restaurangen är bra. Trevlig personal. Frukosten är ok.
Städningen var dålig, de missade att ge oss nytt toalettpapper, hoppade över bäddningen ibland, smutsigt under sängarna och i loftgångarna utanför rummen. Bytte inte använda koppar och glas.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack hannis82
Omdömet skrevs 11 september 2017

Läget är bra. Nära till både strand och restauranger men ändå lugnt. Saknade mysfaktorn runt poolområdet. Många trasiga solstolar runt poolen som inte var bekväma. Personalen är trevlig. Speciellt i poolbaren, de var mycket service inriktade. Frukosten är inte den bästa. Dåligt utbud av färskt bröd och de "stekta" äggen var kalla och gummiaktiga. Plus poäng dock för färsk frukt. Helt ok städning på rummet. Pool området var rent. Rummen rymliga och med fin balkong.

Datum för vistelsen: september 2017
2  Tack PA-Traryd
Omdömet skrevs 4 december 2016

Vi bokade hotellet via deras hemsida på nätet men då vi anlände saknades bokningen. Det blev inget problem och vi kunde istället välja ett rum med bättre utsikt till ett lägre pris så vi var nöjda. Gott om solstolar och stranden bara en kort bit från hotell byggnaden som låg precis bredvid strandpromenaden och marinan. Fantastisk utsikt över havet från hotellrum och restaurangen och önskade man se solnedgången så var det bara att öppna hotellrummets ytterdörr ut mot loftgången så ingick även denna vy. Frukost ingick men utbudet var relativt litet. Restauranglokalen var trevlig och väl tilltagen. Vi upplevde att de flesta av gästerna kom från Ryssland och att personalen var språkanpassad efter dem. En mycket trevlig svensktalande kvinna i restaurangen berättade att de flesta sommarsemestrande skandinaver rest hem och att resebolagen inte hade kvar hotellet i sitt utbud så sent på säsongen så det kanske förklarar varför. Ett trevligt hotell men inte vårt förstahandsval om vi återvänder till Ayia Napa.

Rumstips: Rummen på första våningen har stora balkonger med solstolar men inte fri havsutsikt.
Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack 268carinap
Omdömet skrevs 24 oktober 2016 från mobil enhet

Vi bodde en natt på hotellet och blev inte riktigt nöjda. Läget är bra, rummet rymligt och med sköna sängar men Wi-Fi-nätverket var urdåligt. När vi klagade i receptionen möttes vi av kalla handen. De enda de ville var att sälja på oss ytterligare hastighet! Frukosten var ok men inte mer, tyckte vi.

Datum för vistelsen: oktober 2016
1  Tack Annizett
Omdömet skrevs 18 september 2016 från mobil enhet

Bra läge vid hamnen, fräscha rum, välstädat, helt okej poolområde. Fanns alltid lediga solstolar. Frukosten var inget speciellt men den duger. Personalen var inte otrevlig men verkade inte så engagerade i att bemöta kunder och kunde inte så bra engelska.

Dåligt att man var tvungen att betala 15 euro/vecka för att använda kylskåpet.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Rebecka F
Limanaki H, Manager på Limanaki Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 september 2016

Dear Rebecka F,
Thank you for your review. I'm glad to hear that overall your experience was positive in our hotel. Also I am very happy that you found our location convenient and that you liked our rooms. However, I apologize for any inconveniences that you may had during your stay. Please note that your comments have been passed on and I will do my best to rectify the situation. Nevertheless, we do hope to have the chance and welcome you back in Limanaki Beach Hotel soon enough.