5 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com123 US$
Priceline123 US$
Travelocity122 US$
Tripadvisor122 US$
travelup.com153 US$
Omdömet skrevs 30 september 2019

Aktea är ett så mysigt hotell, med trevlig personal som alltid ställer upp. vi återkommer år efter år pga att vi trivs så bra där , så lugnt och skönt även vid poolen, nära till fina Nissi Beach. trevlig butik på området, kanon att få badhandukar som man byter varje dag.

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack ankar131
Omdömet skrevs 20 september 2019 från mobil enhet

Jag var på Cypern för att framför allt vara med på ett bröllop. Bodde dessa dagar på Aktea beach village. Ett helt ok hotell, enkelt, rent och städat. Känns en aning omodernt. Frukostbuffén var bra, stort utbud. Passade mig utmärkt.
Lugnt runt omkring, inget störande från omgivningen. Nära till havet och till affärer och restauranger.
Jag anser att det är mer 3-stjärnigt, max 3+.
Personalen i receptionen hade varierande servicekänsla....
Jag spenderade mina dagar på grannhotellet Sunwing Sandy Bay Beach och deras poolområde.

Datum för vistelsen: september 2019
2  Tack ellismellis68
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Vi båda har varit väldigt nöjda med vår vistelse hos Aktea Beach Village. Självfallet får man det man betalar för, vilket gjorde att i vårat rum var lite saker trasiga som lampor och dörrhandtag men ingenting som bekymrade oss eller som vi klagade över. Fantastisk personal, fantastisk god mat och ett fantastiskt läge nära två superbra stränder. Hotellet ligger ca 30 minuter utanför Ayia Napas centrum och bargator, vilket inte heller var något bekymmer för vår del utan då fick vi till vardagsmotionen också på köpet. Rekommenderar detta hotell starkt

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 818hannae
BIBEK_JHA, Restaurant and Bars Manager på Aktea Beach Village, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2019

Dear Guest,

Thank you very much for your wonderful comment and we are glad to hear that you had a great holiday at Aktea Beach Holiday.

Your opinion counts a lot to make a room for improvement and we are going to check for the broken lamps that has been in your room during your stay.

Best regards,

Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

På plats just nu o trivs väldigt bra, bra variation på maten o trevlig personal som gör det där lilla extra för att man ska komma ihåg ett ställe.
Nära till Nissi beach, ca 15 min gång.
Underhållningen okej.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Joachim H
Omdömet skrevs 22 april 2019 från mobil enhet

Jag har bott på detta hotell 5-6 gånger p g a följande:
Välutrustat gym.
Lägenhetshotell.
Gratis WiFi på rummet och i området.
Det fläktar lite mer vilket behövs sommartid.
Närhet till tre bra stränder.

Servicen från personalen har varierat därav det lägre omdömet.

Datum för vistelsen: april 2019
Restyp: Reste ensam