Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell med perfekt läge mellan två stränder. Bara en mkt kort promenad till fina Nissi Beach! Ingen strand precis vid hotellet, endast klippor. Bra storlek på rummet, finns AC och en platt-TV. Sängar helt ok. Bra kylskåp och finns brödrost! Städning ok, trevlig personal. Man får hämta/lämna poolhanddukar i minishoppen på området. Bra pool med många solstolar + parasoll, lätt att få plats. Vattengympa varje f m och även andra aktiviteter (augusti 2017). Restaurangens frukost var helt ok men annars inte så jättebra mat, finns mkt bättre restauranger en bit bort (rekommenderar Sacramento!). Bra storlek på balkongen men väldigt kort avstånd till grannens balkong, typ 3 m, mitt emot (som tur var satt det nästan aldrig nån där).

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack ecazz
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

3,5 km från centrum. Lägenheten är utrustad med AC, sängarna är helt ok. Städ service med hög standar. Hotell frukosten får 4 av 5 från mig. Litet minus då frukosten på söndagen var från lördagens frukost. Poolen va fräsch men enkel inga rutschkanor osv. Där i mot hade man aktiviteter på dagen och kvällen som hölls av aktivitetsledare från hotellet som va toppen. Sammanfattning ett bra hotell vi gillade läget och vi var super nöjda.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack anetteb996
Omdömet skrevs 17 november 2017 från mobil enhet

Trevligt all-inclusive hotell mitt emellan två fina stränder. Fin promenadväg utanför hotellet åt båda hållen. Synd att det inte var badvänligt i havet strax utanför hotellet. Poolen var bra. Det var många barnfamiljer, så vill man ha lugn och ro som vuxen utan barn är detta hotell inget att rekommendera. Maten var fantastiskt god. Vinet var ingen större hit, har druckit godare.
Rummen var rymliga, bra sängar, bra städning. Trevlig personal, framförallt aktivitetstjejerna.
Väljer hellre Fig Tree Bay nästa gång men kan rekommendera hotellet för barnfamiljer.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Departure698920
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Hotellrum med myror o fukt lukt med utsikt över en vägg. Trist hotell. Balkongen"vattnades" så kläder handdukar man hängt ut på klädstreck blev plaskblötta trots påpekande upprepades detta. Väljer ett annat boende nästa gång.

Datum för vistelsen: september 2017
3  Tack lenae257
Omdömet skrevs 6 oktober 2017

Nära till stranden, fin pool, bra städning, gratis wifi, gratis parkering. Vi har besökt hotellet 2x. Nära till Sunwing (otroligt goda drinkar på Sunwing bar ´Lime´ och vi var några dagar på dagtid där och badade). Vi hade bara frukost, helt ok. Många solstolar.
Hotellet måste ta hand om katter som är sjuka och bor på hotellets tomt! En liten kattunge hade bruten ben, helt sjukt! Vänligen kastrera också katterna som bor på eran hotel. Som mest matade jag en morgon 17 katter. Katterna är väldigt vänliga/snälla. Ngt att tänka på - om du är allergisk, fråga efter rum på 2a våningen eftersom katterna kan komma på balkonger på markplan. Och rökning - år 2017 och det är tillåtet överallt på denna hotel. Det är helt sjukt. Vänligen fixa speciella ställen där man kan röka. Tips till hotellet - gå kolla hur Sunwing har löst problemet med rökning! Där röker ingen bredvid poolen eller där man äter.

Rumstips: Vill du ha lugnare rum, fråga rum närmast Nissi beach.
Datum för vistelsen: oktober 2017
1  Tack viive1980