Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

En oas mitt i stan. Nära till havet, tar ca 10 att gå.
Rent och fint överallt. Härlig pool och många solstolar. Frukosten är jättestor, det finns allt o lite till. Det enda man ska veta att det är mycket hög musik från omgivningarna. Vissa rum mot "baksidan" skulle jag inte vilja ha. Vi hade de luxe mot poolområdet och det är garanterat värt pengarna. När man stänger glasdörrarna blir det helt tyst så man sover gott. Musiken startar runt 11 på kvällarna (alla) och fortsätter till ca 04.00... men det funkar fint när man stänger o sätter på ac som oxå är tyst. Fina rum och vin på rummet får man oxå

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack lindaeB2158DC
NapaPlaza1, Guest Relations Manager på Napa Plaza Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2018

Dear Linda E,

Thank you for choosing Napa Plaza hotel for your holidays. We also thank you for rating our hotel with excellent. We are glad you enjoyed the overall experience our hotel provides to its valuable guests. The convenient, central location of the hotel is indeed one of its main advantages. Our team does its best to decrease the noise coming from the bars around, and we are pleased to hear you slept well during your holidays here. Lastly, it is a pleasure to hear that our rooms satisfied your expectations. Your feedback is highly appreciated, we hope to welcome you once again in our hotel!

Best regards,

Omdömet skrevs 24 september 2017

Jag tycker att det här hotellet är en skyddad oas mitt inne i stan. Bra poolområde och Ritual Lounge Area var väldigt fint med härlig stämning och belysning på kvällarna. Hotellrummet var helt ok, inte helt nytt, men fräscht och med mysig poolutsikt. Sköna sängar och olika kuddar att välja på. Skönt med morgonrockar och tofflor. Trevligt med frukt och vin på rummet vid ankomst! Jag skulle absolut tipsa om att boka hotellrum som vetter mot poolområdet. Det är väldigt mycket ljud som kommer från hela centrum på kvällarna/nätterna, så jag skulle aldrig boka ett rum ut mot gatan! Frukosten var mycket bra med många valmöjligheter. (Det går att äta nyttigt om man vill) Personalen var genomgående mycket vänlig och hjälpsam. Ett extra plus för mig var att se att det fanns en extra liten plats på hotellet där katter& bedårande kattungar får mat och vatten och inte skräms bort.

Rumstips: Jag skulle inte boka ett rum som inte har poolutsikt på detta hotell.
Datum för vistelsen: september 2017
Tack Ylvis14
NapaPlaza1, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Napa Plaza Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2017

Dear Ylvis14,

First of all let us thank you for choosing Napa Plaza Hotel for your stay in Cyprus and for taking the time to express your thoughts and concerns.. We are pleased to hear that you enjoyed our hotel, the food and the service and we look forward to welcoming you back in the near future. See you again soon!

Best Regards

Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

Detta hotell har verkligen toppat förväntningarna! Vi är för tillfället på hotellet och kommer bo här i 14 dagar men baserat på tiden har varit här nu så är det ett otroligt trevligt hotell som är fräscht och har väldigt trevlig personal. Vi fick rum mot omgivningarna och på grund av andra omdömen jag hade läst så tänkte jag då att det skulle leva om väldigt mycket men rummen är väldigt bra isolerade och vi märker inte alls av något oljud överhuvudtaget
Wifi är gratis och fungerar hur bra som helst så finns inget att klaga på där.
Frukosten är verkligen hur bra som helst och erbjuder det där lilla extra som man önskar från en hotellfrukost utomlands.
Jag rekommenderar verkligen det här hotellet till er som vill bo centralt men ändå kunna njuta av hotellets lugna område som inte alls störs av nattlivet.

1  Tack LoveTravel654927
NapaPlaza1, Guest Relations Manager på Napa Plaza Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2017

Dear Client,

Thank you so much for your short and sweet review that captures what Napa Plaza Hotel is all about. Nice Hotel, extraordinary service, and relaxation to create inspiring memories

Enjoy the rest of your holidays

Best Regards,

Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

Bra rum, utmärkt städning, bra restauranger och jätte god och varierad frukost. Utöver det så ger dom det lilla extra exenpel att dom ringer och frågar om en behöver något och hur man tycker dom skött sig. Rekommenderar!

Tack Hampus E

Dear Hampus E,

Thank you for choosing us to spend your holidays in the gorgeous Napa Plaza Hotel. Naturally, I am happy that you value highly our establishment as well as its amenities and facilities. Our dedicated teams strive passionately to offer our deserving guests a top of the line service which enables us to treat each and every one of our clients with the same attention. This is indeed our goal.

We look forward to welcoming you back in the near future.
Regards

Omdömet skrevs 21 augusti 2017

Ett mycket fint hotell mitt i centrum. Inte alls så högljutt som jag trodde baserat på andra recensenters omdömen. Dock så var vårt rum med terass inte direkt mot gatan, vilket kanske hjälpte till. Jag tror att om man vill vara ganska säker på att inte bli störd så är en balkong mot poolen att rekommendera.

Rummet var helt ok, med en lite terass (utan utsikt kan man säga). Vi var tre personer (två ungdomar på 16 och 18) så jag fick en "extrasäng", som väl inte var den bekvämaste,men fullgod.
Noterbart var att man hade SVT1 på kanalerna, så man kunde kolla vädret i Sverige ;-) ... Det var mycket trevligt att få lite vin, vatten och frukt vid ankomst (detta var någon sorts "delux"-variant... dessutom med 22 kvm i st f de vanliga 19 kvm... :-D )....

Hotellet hade flera restauranter, men då vi endast hade frukost inkluderat så prövade vi inte alla (det finns gott om val i Aiya Napa), men pizzerian var mycket bra. Sushin skippade vi då det var extremt dyrt (enligt dottern som sa att två bitar kostade som 12 i Sverige)...

Frukosten var mycket bra och man kunde t o m få lite (italienskt) mousserande vin om man så önskade, vilket jag tycker är lite guldkant som gör att det käns extra prisvärt. Men jag förstår inte hotellen i medelhavet som tycker att frukosten skall ta slut vid 10 på morgonen..... man är ju fakiskt på semester och vill kanske inte gå upp så tidigt.....

För oss svenskar är ju WiFi viktigt, och äntligen verkar man i medelhavet förstå att detta inte är något som man skall lägga på med orimliga extrakostnader. Det var mycket bra täckning även i rummen och bra fart. Dock så tycker jag att man skulle kunna ha en enklare lösning med påloggning när man kommer tillbaka från en utflykt. Dessutom kunde påloggningen avbrytas lite när som. Men det var den bästa internetuppkopplingen ändå, när den funkade. Jag kunde titta på svenska matcher på paddan utan att det laggade etc.

Personalen var otroligt mysig och hjälpsam. Kanske kunde man sätta sig in i frågeställningen lite mer, och inte bara ge standardsvar, men det är inget stort problem. Med lite grekiska fraser tinade de upp och man fick perfekt service. Lite kritik var att man ville ha 50 Euro (eller var det 60..) för att behålla rummet sex timmar till efter normal utcheckningstid (vårt flyg gick två på natten). Men vi satt fint i baren och vid poolen så det var inget problem, men det blev inget badande den dagen (men det var runt 35-40 grader ute, så det var nästan för varmt där ändå)....

För att komma till närmsta beach (Grecian) så tog det inte mer än 5-10 minuter att gå nedför gatan för att komma dit.

På det stora hela, ett hotell väl värt en veckas semester. Speciellt skönt var det att barn under 16 inte var tillåtna där. Det blev ett helt annat lugn vid poolen....

Rumstips: För de tystaste rummen, välj balkongerna mot poolen.
Tack PNegra

Dear PNegra,

As you can imagine, it gave us much pleasure to know that you thoroughly enjoyed your time in our Napa Plaza Hotel. We are so grateful for our guests’ feedback, including yours, as they help in continually informing and developing our quality of service. As such, thank you for sharing your valuable notes.

Thank you once again and we look forward to welcoming you back.

Best Regards