Omdömet skrevs 7 februari 2019

Hotellet ligger vackert beläget på en höjd. Rummen är funktionella, lite modernisering skulle inte skada, möbler helt okej. Kylskåp ingick ej. Poolområdet är lugnt och trevligt. Det är rent och fräscht på rummet. Men den hemska mattan i frukostmatsal och restaurang drar ner helhetsintrycket enormt. En orange matta med 10 års intrampade mat- och vinfläckar. Läget, utsikt och pris drar dock upp betyget.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack ByxelkroksMarina
Omdömet skrevs 2 november 2018 från mobil enhet

Hårda sängar, bra städning, dåligt med eluttag. Bra personal. Tråkig frukost. Mer variation skulle inte vara fel. Underhållningen ganska bra. Poolen var fräsch o poolområdet var fint. Annars har d varit helt ok.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Sightsee12859366660
Omdömet skrevs 22 oktober 2018 från mobil enhet

Super mysigt hotell med bästa läget i Ayia Napa med en enorm utsikt mot havet å stan. ....underbar personal som alltid tar sig tid å pratar ...mycket familjärt ....de gör alltid del lilla extra till åter kommande gäster ...nära till den fantastiska stranden å fina promenader ...detta har blivit vårt andra hem ...sitta på balkongen å se en solnedgång är underbart ....toppen måltider ☀️

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack AnnethC4
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Välskött hotell med servicevänlig personal. Fin pool och sköna liggstolar. Nära till stranden. Varierande och god mat på kvällsbuffen, hade halvpension. Inga störande ljud på nätterna. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack _janericsson62
Omdömet skrevs 28 september 2018

Jag hade turen att få ett helt nyrenoverat rum, med utmärkt standard och fantastisk utsikt från den rymliga balkongen. Fint pch välskött poolområde och nära till stranden. Personalen,ledning, reception och stäpersonal, var alla trevliga och måna om att jag skulle ha det bra. Härliga och vackra promenafmöjligheter med fantastisk natur i omedelbar närhet till hotellet. Rekommenderar detta hotell starkt!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste ensam