Omdömet skrevs 2 november 2018 från mobil enhet

Hårda sängar, bra städning, dåligt med eluttag. Bra personal. Tråkig frukost. Mer variation skulle inte vara fel. Underhållningen ganska bra. Poolen var fräsch o poolområdet var fint. Annars har d varit helt ok.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Sightsee12859366660
Omdömet skrevs 22 oktober 2018 från mobil enhet

Super mysigt hotell med bästa läget i Ayia Napa med en enorm utsikt mot havet å stan. ....underbar personal som alltid tar sig tid å pratar ...mycket familjärt ....de gör alltid del lilla extra till åter kommande gäster ...nära till den fantastiska stranden å fina promenader ...detta har blivit vårt andra hem ...sitta på balkongen å se en solnedgång är underbart ....toppen måltider ☀️

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack AnnethC4
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Välskött hotell med servicevänlig personal. Fin pool och sköna liggstolar. Nära till stranden. Varierande och god mat på kvällsbuffen, hade halvpension. Inga störande ljud på nätterna. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack _janericsson62
Omdömet skrevs 28 september 2018

Jag hade turen att få ett helt nyrenoverat rum, med utmärkt standard och fantastisk utsikt från den rymliga balkongen. Fint pch välskött poolområde och nära till stranden. Personalen,ledning, reception och stäpersonal, var alla trevliga och måna om att jag skulle ha det bra. Härliga och vackra promenafmöjligheter med fantastisk natur i omedelbar närhet till hotellet. Rekommenderar detta hotell starkt!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste ensam
Tack HelenaT615
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Mycket god mat, trevlig personal, helt ok rum och städning. Fantastisk utsikt i restaurangen, nära till strand och 1 km till centrum men bussar går i närheten av hotellet. Fick betala för kylskåp vilket vi inte tycker är ok då de är olika stora beroende på rum. Fördelen att bo en bit ifrån centrum är också att det är lugnare och inte så mycket party och liv. Vi hade nån som höll låda o det räckte att vi sa till i receptionen så tog de tag i det

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack SannaV171