Omdömet skrevs 22 oktober 2018 från mobil enhet

Super mysigt hotell med bästa läget i Ayia Napa med en enorm utsikt mot havet å stan. ....underbar personal som alltid tar sig tid å pratar ...mycket familjärt ....de gör alltid del lilla extra till åter kommande gäster ...nära till den fantastiska stranden å fina promenader ...detta har blivit vårt andra hem ...sitta på balkongen å se en solnedgång är underbart ....toppen måltider ☀️

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack AnnethC4
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Välskött hotell med servicevänlig personal. Fin pool och sköna liggstolar. Nära till stranden. Varierande och god mat på kvällsbuffen, hade halvpension. Inga störande ljud på nätterna. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack _janericsson62
Omdömet skrevs 28 september 2018

Jag hade turen att få ett helt nyrenoverat rum, med utmärkt standard och fantastisk utsikt från den rymliga balkongen. Fint pch välskött poolområde och nära till stranden. Personalen,ledning, reception och stäpersonal, var alla trevliga och måna om att jag skulle ha det bra. Härliga och vackra promenafmöjligheter med fantastisk natur i omedelbar närhet till hotellet. Rekommenderar detta hotell starkt!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste ensam
Tack HelenaT615
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Mycket god mat, trevlig personal, helt ok rum och städning. Fantastisk utsikt i restaurangen, nära till strand och 1 km till centrum men bussar går i närheten av hotellet. Fick betala för kylskåp vilket vi inte tycker är ok då de är olika stora beroende på rum. Fördelen att bo en bit ifrån centrum är också att det är lugnare och inte så mycket party och liv. Vi hade nån som höll låda o det räckte att vi sa till i receptionen så tog de tag i det

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack SannaV171
Omdömet skrevs 18 juli 2018

Rummen är enkla MEN rena. Det städades grundligt varje dag överallt på hotellet, housekeeping jobbar väldigt hårt och det märks då det är fräscht precis överallt. Även poolen och dess område var fräscht varje dag. Poolområdet var härligt och det fanns alltid massa lediga solsängar med parasoll. Det fanns även ett pingisbord under vinrankor som satt bra när det började krypa i benen. All personal på hotellet, housekeeping, restaurangpersonalen, receptionisterna, vaktmästaren mm mm var helt fantastiska, de jobbade alla som att det vore deras egna hotell och gjorde hela tiden sitt yttersta för att alla skulle ha det så bra som möjligt och känna sig välkomna. Det var inte heller några festande ungdomar då de bor längre ner i Ayia Napa, några enstaka grabbar fanns det men de skärpte till sig när de fick en bassning. Under vår vistelse var det lugnt och skönt med mest vuxna besökare. En och annan barnfamilj men inte i nåt dominerande antal som de andra hotellen verkar ha. Läget är perfekt, det är nära stranden, nära pulsen, nära lugnet och allt du kan tänka dig finns på gångavstånd så som apotek, busshållplats, restauranger och flertalet supermarkets. På hotellet finns dock en bra hotellshop som har öppet dygnet runt. Finns intresset så erbjuds det vattengympa, aerobicspass, barnaktiviteter, gym utan extra kostnad osv osv...
Ett stort plus till den härliga personalen och till den fantastiska iskalla inomhuspoolen vi gömde oss i när solen och hettan blev för påtaglig.

Rumstips: Det var underhållning på kvällarna då var ljudnivån hög men det pågick inte till sena kvällen och det var inga störiga ljud mer musik bara.
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack HeidiForsander