“God pizza ”

Al Ritrovo Italian Restaurant
Rankad som nr 28 av 229 Restauranger i Ayia Napa
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 1 oktober 2018 från mobil enhet

Beställde pizza och en lax, frutti di mars pizza var riktigt god och även laxen var god. Det som drar ner betyget är att vi inte fick maten samtidigt utan pizzan kom ut 10 min innan laxen. I övrigt väldigt nöjda med maten, dock var pizzan vassare än laxen.

Datum för besöket: september 2018
Tack Emil S

Omdömet skrevs 25 april 2017

Vi var där och vi beställde pasta och pizza.
Det tog lång tid innan vi fick in maten..
pastan var ok,, men pizzan var ingen höjdare..

Datum för besöket: juni 2016
1  Tack wut50
Omdömet skrevs 6 oktober 2016 från mobil enhet

Helt ok restaurang, inget utöver de vanliga men häller inte dåligt. God mat och ok service. Maten serverades tyvärr inte samtidigt vid bordet och därav så dras betyget ned något.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Nilsson_AP
Omdömet skrevs 12 september 2016 från mobil enhet

Åt en pizza , högst ordinär inget märkvärdig, sardeller, skinka och svamp. Trevlig servitör tror det var en semesterjobbare men gav ett positivt intryck. Tycker restaurangen har för högt betyg, vilket jag tycker de flesta restauranger i Aiya Napa har.

Datum för besöket: september 2016
1  Tack 365HH
Omdömet skrevs 9 augusti 2016 från mobil enhet

Hade läst på tripadvisor att denna resturang skulle vara sååå bra. Sagt och gjort, besökte den. Beställde en sallad till förrätt där jag fick ett berg av blad och någon ynka soltorkad tomat. Riktigt kasst. Valde sedan att ta pizza till huvudrätt. min pojkväns mat kom ut ganska fort, tänkte åh vad snabbt och bra. Men de kom inte med min mat. Fick alltså sitta och vänta på min pizza i 7 min, medan pojkvännens mat stod på bordet och kallnade. Oseriös servitris som inte verkade ha mycket koll. Överlag dåligt ställe - kommer INTE tillbaka hit. Finns massa riktigt bra restauranger, denna var inte en sådan

Datum för besöket: augusti 2016
Tack moaelina

Resenärer som tittade på Al Ritrovo Italian Restaurant tittade också på

Protaras, Paralimni

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Al Ritrovo Italian Restaurant? Berätta vad du tyckte!