“Älskar!”
Omdöme om Paulas Restaurant

Paulas Restaurant
Rankad som nr 15 av 191 Restauranger i Ayia Napa
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Mycket mycket bra och god mat som serveras av väldigt härlig personal. Allmänt mysig atmosfär, att besöka denna pärla är ett MÅSTE

Datum för besöket: februari 2020
Tack ida956

Omdömet skrevs 21 februari 2020

God mat,trevlig persinala,frech och mysigt,vi åt alla dagar i vecka på Paullas,bästa ställe i Aya Napa 10/10

Datum för besöket: februari 2020
Tack atheea_s_photo
Omdömet skrevs 25 november 2019

På en vecka besökte jag denna restaurang tre gånger och skulle gladeligen gått dit resten av kvällarna också. Serveras all sorts svensk och grekisk mat. Svensk kvinna som drivit denna i över 25 år.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack lenani2015
Omdömet skrevs 12 november 2019

Vi gick dit på våran bröllopsdag efter att ha hört talas om den via vänner vilket vi inte ångrar en enda sekund.
Planksteken vi båda beställde var av högsta klass, kan med säkerhet säga att det var den godaste jag någonsin ätit.
Restaurangen drivs av svensktalande personal som är mycket trevliga.
Så är ni i Ayia Napa så missa inte denna pärla!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Henrik A
Omdömet skrevs 4 november 2019 från mobil enhet

Vårat stamställe.
Vad du än vill äta så är det vällagat och helt perfekt.
Personalen är underbar.
Är ni på ön så är denna pärla ett måste.

Datum för besöket: november 2019
Tack Jörgen C

Resenärer som tittade på Paulas Restaurant tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Paulas Restaurant? Berätta vad du tyckte!