“Riktigt bra”

Rankad som nr 30 av 229 Restauranger i Ayia Napa
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 31 oktober 2018 från mobil enhet

En riktigt bra restaurang inom segmentet icke lyxrestauranger. Ett sällskap om 8 personer åt olika rätter fisk, skaldjur, bläckfisk, pasta, grillat kött och pasta. Alla jättenöjda, negativt möjligen att alla portioner var lite för stora fat vi fick ned oss hem överskottet väl förpackat blir god lunch en annan dag. Vi kommer helt säkert äta fler gånger här.

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack 3s_renh

Omdömet skrevs 31 oktober 2018 från mobil enhet

Hamnade på denna restaurang av slumpen, men vi kommer att komma tillbaka. Trevlig och service inriktade personal. Vi valde att ta in fler förrätter som vi delade på... allt var vällagat och gott. Musslorna var en riktig höjdare tyckte vi.

Varmrätter var mixed grill plate, skaldjurspassta, pizza, ribbs och friterad bläckfisk. Stora portioner och riktigt välsmakande.

Vi stal husets röda och vita, det röda vinet var inget att rekommendera och vi valde att byta till ett annat. Vi behövde inte betala för husets röda då vi inte gillade detta

När vi var klara så tog personalen det som var över och packade detta i trevliga recycling boxar och lämnade till oss mycket uppskattat och bra med tanke på hur mycket mat man slänger generellt.

Föreslår att ni går dit och njuter

Datum för besöket: oktober 2018
2  Tack magnusg114
Omdömet skrevs 29 augusti 2018 från mobil enhet

Vi åt lunch där vilket innebar arr vi var ensamma i restaurangen när vi var där. Detta gjorde att man kände sig lite i vägen för personalen och det påverkade även servicen något.
Maten var däremot kanon, vällagad och trevliga upplägg.
Prisklassen är lite högre än de krogar som ligger i närheten, dock kändes det inte för dyrt. Rekommenderar verkligen detta ställe.

Tack Trek789631
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, god mat, rejäla portioner, lite väntetid på maten, men absolut värt att vänta. Väldigt bra och gott!

Tack JICE690804
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Så fantastisk service och maten är supergod. Finns något som passar alla. Stora portioner så man går inte hungrig hem. Rekommenderar starkt.

Tack Vigdis P

Resenärer som tittade på Asador Grill Steak House tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Asador Grill Steak House? Berätta vad du tyckte!