“Superbra”

Rankad som nr 2 av 199 Restauranger i Ayia Napa
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 6 november 2021 från mobil enhet

Underbart god mat som alla njöt av. Servicen var på absolut toppnivå och miljön härligt genuin.
Det hör är en restaurang som ger cyperiotisk mat full rättvisa.

2  Tack 704hansg
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 702)

Omdömet skrevs 4 november 2021 från mobil enhet

Tyvärr en turistfälla där vi i vårt sällskap inte kunde förstå alla fina recentiorer i Tripadvisor . Service urusel, miljön både tråkig och skamfilat + svindyrt i förhållande på vad som landade på tallriken. Tyvärr är det enda med ”flames” var notan, svidande dyr.

Tack StefanC630
Omdömet skrevs 2 november 2021 från mobil enhet

Mycket fin resturang, jag åt Speare Ribs och det var väldigt gott, dessutom var det jätte bra personal, förrätten jag åt var jätte god, det var halloumi och garlic bread with tzatsiki.

1  Tack 903melvina
Omdömet skrevs 27 oktober 2021 från mobil enhet

Hallå, här är toppen fin service, trevlig personal och maten så god och vällagad.
Om du vill ha en kväll att minnas gå till Flames

Datum för besöket: oktober 2021
1  Tack 954stigd
Omdömet skrevs 15 oktober 2021 från mobil enhet

Vi tog varsin pasta under lunchen en Carbonara och en carbonara med fetaost och tomat. Wow vilka stora portioner och mycket gott var det. Superbra service genom hela besöket.

Datum för besöket: oktober 2021
1  Tack 873feliciau

Resenärer som tittade på Flames Restaurant and Bar tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Flames Restaurant and Bar? Berätta vad du tyckte!