“Middag”

Flames Restaurant and Bar
Rankad som nr 3 av 199 Restauranger i Ayia Napa
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar

Väldigt bra mat och mycket trevlig personal .
Rekommenderas varmt till alla.
Kommer att återkomma hit på nästa besök.

1  Tack 341perttil
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 561)

Riktigt bra mat och väldigt trevlig och serviceminded personal. Rekommenderar starkt denna restaurang och kommer definitivt att komma tillbaka!

1  Tack Frojdfeldt
Omdömet skrevs 10 september 2021 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang! Väldigt god mat och personalen är trevlig och kunnig. Stor meny att välja från.

1  Tack P5333NRjessicas
Omdömet skrevs 31 augusti 2021

Så god mat o mycket mysigt familjärt ställe med trevlig och serviceminded personal vi är återkommande gäster och Flames levererar, super

Datum för besöket: augusti 2021
Tack tina_832
Omdömet skrevs 23 augusti 2021 från mobil enhet

Vi åt Meze, helt suveränt! Massor av mat och vansinnigt goda smaker. Allt var perfekt. Toppenpersonal och rent i matsalen. Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack DayTrip15612756262

Resenärer som tittade på Flames Restaurant and Bar tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Flames Restaurant and Bar? Berätta vad du tyckte!