“Trevlig personal och god mat”

Flames Restaurant and Bar
Rankad som nr 3 av 199 Restauranger i Ayia Napa
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och god mat. Jag åt bland annat grillade jätteräkor (förrätt) vilka var väldigt goda. Rekommenderas!

Tack 76MJF
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 475)

Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Bästa maten här absolut, provat många olika restauranger mycket trevlig personal och fantastisk service rekomenderas varmt

1  Tack anitaconny
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Flames restaurang är den bästa restaurangen på Cypern. Man hittar den i ayia napa. Fantastiskt personal och mat...

1  Tack 712piaj
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

När vi är på Cypern som vi gärna åker till 2 till4 gånger per år så går vi och äter på flames restaurang i ayia napa,bra mat o jättetrevlig personal,det måste ni pröva,Pia o Lasse stockholm❤

1  Tack 942lassej
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt god mat och bra services! Jag tog chicken kebab. Rekommenderar starkt ifall ni besöker Ayia Napa.

1  Tack kristinamB9494EP

Resenärer som tittade på Flames Restaurant and Bar tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Flames Restaurant and Bar? Berätta vad du tyckte!