“Väldigt bra ställe!”

Rankad som nr 3 av 200 Restauranger i Ayia Napa
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt god mat och bra services! Jag tog chicken kebab. Rekommenderar starkt ifall ni besöker Ayia Napa.

1  Tack kristinamB9494EP
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 590)

Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Stora portioner, så är du hungrig är det rätt plats att gå till. Riktigt trevlig personal och god service. Väldigt god mat. Helt klart en 5/5 från mig

Tack nathalieeolsson1
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Super god mat. Jätte bra service och jätte trevlig personal. Harmonisk miljö. Rekommenderar starkt. Ett måste att besöka denna restaurang om man är i ayia napa. Mycket mat för pengarna.

1  Tack aleksandrasQ8224IC
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Maten var supergod, portionerna var stora. Barnportionerna var stora och uppskattades av lillkillen. Servicen var även den jättebra, personalen svar skämtsam och skojjade med barnen. Vi kommer absolut att komma tillbaks fler gånger!

1  Tack dajopp
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Detta stället är väldigt trevligt både för barnfamiljer, par och kompisgäng (Tequila bar bredvid för de som vill ha lite party efter maten)

- Väldigt god mat
- Väldigt trevlig personal (familje-ägt)

För dig som gillar Brandy kan jag verkligen rekommendera Five Kings, lokal brandy

1  Tack AntonCharles

Resenärer som tittade på Flames Restaurant and Bar tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Flames Restaurant and Bar? Berätta vad du tyckte!