“Best place to eat if you are in cyprus 🍲 ”

Flames Restaurant and Bar
Rankad som nr 6 av 197 Restauranger i Ayia Napa
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Great food and very nice service. Älskar verkligen deras mat och stämningen i restaurangen är både mysig och god. Ska ni åka till Aiya Napa ska ni verkligen besöka Flames.

Tack kathe69
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 260)

Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

God mat, som låg nära vårt hotell! Jag åt grillad kyckling med ris, stora portioner! Hög standard på maten Men man fick vänta länge på att få notan.

Tack Emelie M
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Gick dit en dag för att äta en god och trevlig middag. Dagen efter gick vi tillbaka för att vi var så pass nöjda över maten, priset och personalen!!!! Åt pork kebab(souvlaki) och den var 5/5!! Jättegod mat och mysigt ställe! Kan även rekommendera lava cake för chokladälskaren!

Tack elsa e
Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Deras moussaka är den bästa jag ätit och ägarna är underbara (Peter och Theo). All personal är trevlig och glad. Absolut en av de bästa restaurangerna i Ayia Napa.

Tack jonnaj965
Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Var där flera gånger och åt. God mat och trevlig personal. Var lite bullrigt ibland med trafiken. Nice food and staff.

Tack Quest574294

Resenärer som tittade på Flames Restaurant and Bar tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Flames Restaurant and Bar? Berätta vad du tyckte!