“Pepparstek helt underbar ”
Omdöme om Terrazza Restaurant

Terrazza Restaurant
Rankad som nr 53 av 234 Restauranger i Ayia Napa
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 10 september 2018 från mobil enhet

Bästa restaurangen på Cypern bästa pepparsteken jag ätit!
snabb och trevlig personal
Irish kaffe mums filibabba

Datum för besöket: september 2018
Tack Emil N

Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Bra service, god mat. Kom hungriga det är stora portioner. Orkade tyvärr inte äta upp Nöjda gäster!!

Datum för besöket: juli 2018
Tack Teresia H
Omdömet skrevs 19 oktober 2017 från mobil enhet

Jättebra när man kommer dit och blir tilldelad ett bord. Likaså när man beställer. Dryck kommer fort. Barnen beställer två olika pastarätter, serveras inom rimlig tid och bra kvalitet, dock mer pasta än bolognese och carbonara. Drygt 45 min senare när vi äntligen får uppmärksamhet från servitören och frågar var vår mat är, får vi till svar: only 5 more minutes. Då ber vi om notan och säger att vi har väntat tillräckligt. Ingen nota kommer men ca 15 min senare kommer vår mat: kyckling torr och smaklös, grönsaker övergrillade, pommes brända och bruna som bara smakar frityrolja. Sirloin stek som inte smakar något utan pepparsåsen, som mest liknar vatten med pepparkorn och lite brun nyans. Kalla kokta grönsaker. Lika dåliga pommes. När vi försökt äta ungefär hälften tröttnar vi rejält och väntar på notan. Ingen dialog om maten smakar bra eller om vi är nöjda. Hade vi varit där utan barnen hade vi rest oss upp och gått, men jag ville inte riskera att ställa till en scen för mina barns skull. Till råga på allt var det gäster som anlände efter oss men ändå fick sin mat före. Och dottern satte foten på glasskärvor under bordet. Slutbetyget blir uselt, skäms!

Tack mattiass8
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Här njuter du av vällagad mat till vettiga priser. Ofta är där ett par som spelar och sjunger fina gamla hit låtar.
Mycket trevlig atmosfär

Tack Linda C
Omdömet skrevs 16 oktober 2017 från mobil enhet

Supergott om du gillar fisk. Vi åt fiskspett och hällefilé. Man får också väldigt stora portioner! Längtar till nästa besök!

Tack suzannesL4700CA

Resenärer som tittade på Terrazza Restaurant tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Terrazza Restaurant? Berätta vad du tyckte!