Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Fina låga byggnader samlade kring en stor gemensam pool.Alt poolacces. Snygga rena rum. Mestadels par unga som medelålders. ( vuxenhotell) Mycket trevlig hjälpsam personal. Svensktalande receptionister. Bra stor varierad frukost. Möjlighet till lunch och middag bufféer alt bordsbeställning. Helt ok
mat . Enkel underhållning av lokala förmågor i den fina baren, nästan varje kväll. Rekommenderas varmt om du vill slappa och mysa

1  Tack Stefann1_12
SunprimeAyiaNapa, Front Office Manager på Sunprime Ayia Napa Suites, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2017

Tack för att ni varmt rekommenderar Sunprime Ayia Napa Suites här på Trip Advisor. Vad trevligt att höra att ni fick en lyckad semester här. Vi önskar er en riktig fin sommar och hoppas på att få se er här igen nångång !! Många hälsningar av hela personalen !

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Åkte ensam, valde rum med direkt acess till pool i hus 12 som man delade med 4 andra rum, väldigt lugnt o skön hotellt! Hög medelålder på hotellet och alla reste i par, inga ensam resenärer. Trevlig personal, bra träningsmöjligheter. Bra rum, dock lite dålig städning då det var skvättar på väggar och sidor av skåp som inte torkats bort, golven städades inte ordentligt då strumporna blev svarta och man såg märken på golvet hur de dragit runt smutsen. Gästerna är 99% svenskar. Bra frukost och lunch men sämre kvalite på middagen på kvällen som var olika temakvällar. Plus för tofflor och badrock och gratis badhanddukar som man kunde byta gratis i receptionen, Även plus att man fick låna en adapter gratis i receptionen. Kan rekommendera hotellet och kan tänka mig åka tillbaka!

Rumstips: Välj hus 12
Datum för vistelsen: maj 2017
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack 41 103
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Jättefina, fräscha moderna rum. Lugnt och härligt poolområde med fantastiskt bra poolservice. Buffématen va sådär men lunchen och a la carte maten va väldigt god så mitt tips är att strunta i inclusive och köra på a la carte istället.

2  Tack rogerahlin
SunprimeAyiaNapa, Front Office Manager på Sunprime Ayia Napa Suites, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2017

Tack för att ni valt att bo på Sunprime Ayia Napa Suites. Vad bra att ni trivdes här. Hoppas ni kommer och besöker oss igen ! Ha en fin sommar ! Mvh Sunprime Team

Omdömet skrevs 16 juni 2017

TÄNKER OCH FUNDERAR NI PÅ ETT ..
Boka detta hotell service rummen maten PERSONALEN .!! Helt rätt Hotell för er som vill ha barn fritt men inte ett tråkig hotell utan uppträdanden personal i klass ..
vi kommer Absolut att åka hit i gen redan bikar retur i september
Vi är mer än nöjda med resan hit och servicen och bagaget checka in på hotellet boarding kortet i handen så bara gå direkt till säkerhets kontrollen 5 min max ....
BOKA nu

Rumstips: Alla run är bra
1  Tack K7099KKtonyw
SunprimeAyiaNapa, Front Office Manager på Sunprime Ayia Napa Suites, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2017

Tusen tack för era varma positiva kommentarer. Det uppskattar vi verkligen, hela personalen. Suveränt att ni trivdes så bra och kommer tillbaka, det ser vi fram emot !! Ha en riktig fin sommar och så ses vi snart igen !! Många hälsningar av oss alla här på Sunprime !

Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Fantastiskt hotell, har varit här fr.o.m. 22/5-5/6.
Det är tredje året i rad som vi bott på detta hotell.
Fantastisk personal i receptionen alltid glada och tillmötesgående, pratar svenska alla tre.
Personalen på hotellet är fantastiska, så trevliga man känner sig verkligen välkommen.
Frukosten är superbra,finns mycket att välja på.
Maten i övrigt är också bra.
Fina rum och väldigt rent och snyggt.
Ett fantastiskt hotell som vi varmt kan rekommendera, och som vi kommer att resa tillbaka till
Catarina & Dennis

Tack Banergatan
SunprimeAyiaNapa, Front Office Manager på Sunprime Ayia Napa Suites, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2017

Tack Catarina och Dennis för era fina kommentarer, det uppskattar vi verkligen. Det var en glädje för oss att ha er här på Sunprime Suites Ayia Napa. Så trevligt att ni fick en underbar semester. Vi hoppas att få se er här igen !! Ni är mycket välkomna tillbaka ! Många hälsningar från hela personalen !!