Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Väldig bra frukostbuffé och rätt okej middagsbuffé. Rummen är fina men ganska små om man är 3 vuxna som ska bo tillsammans. Servicen är bra till viss del, dem föredra att ta dem betalade gästerna först vid poolen och serverar max en drink per person i taget med all inclusive. Glass ingår inte för vuxna samt ganska dåligt utbud av drinkar. Solbäddarna vid poolen kostar 15€ som man måste köa för kl 9.00 på morgonen. Annars ligger hotellet väldigt centralt och strandnära. Nestor får 3 stjärnor från mig.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Ida H
opmanager2016, Public Relations Manager på Nestor Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2018

Dear Guest,
Thank you for choosing Nestor for your holidays.
Concerning the All inclusive package, a letter of information
is given upon arrival with all self-explanatory details.

Looking forward to welcoming you soon again !

Yours Sincerely !

Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Vi åkte charter hit och blev inte besvikna på hotellet. Ayia Napa upplevdes dock generellt som rätt dyrt. Det mesta flöt på så vi hade inte så mycket kontakt med personalen. Vi hade frukost och den var riklig och inriktad på varm mat, man kunde kanske önska ner varierat smörgåspålägg istället för 3 sorters varm korv. Rummet var stort, oklanderlig städning. De gick också en eftermiddagsrond och fyllde på vatten, bytte handdukar vid behov osv. Tyst och lugnt på natten. Mycket bra AC. Poolområdet fräscht också det. Bra wi-fi på rummen och i lobbyn, ingen täckning i källaren (t ex gymmet) och dåligt utomhus.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Fredrik D

Dear Guests,
We would like to assure you that during
your next visit to our Nestor, the staff and Management
shall do their best again to fulfill your expectations, to
the maximum, hoping your next rating will be 5 out of 5.

We strongly believe that the prices within Nestor for the
Food and Beverage dpt and the accommodation rates
are value for money ! (quite reasonable).

We are all looking forward to welcoming you once again
in our Nestor !!

Yours Sincerely !

Omdömet skrevs 27 april 2018 från mobil enhet

Jättenöjd med min vecka på nestor hotell.
Jag har inget att klaga på.
Då vi bodde där i april hade en uppvärmd pool varit skönt.
Väldigt bra gym med allt du behöver för att köra igenom alla muskulgrupper.
Okej mat i poolbaren.
Trevlig personal över hela hotellet.
Mycket för pengarna helt enkelt!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Jesper J
opmanager2016, Public Relations Manager på Nestor Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2018

Thank you for choosing Nestor Hotel
for your holidays !

Sincerely Yours !

Omdömet skrevs 12 december 2017

Hotellet ligger perfekt i Ayia Napa. Gångavstånd till Limanakistranden men ännu kortare till centrum. I centrum finns det ett otal barer/restauranger. Hur mycket som helst att välja på. Hotellet är rent och fräscht, trevli service. Vi var där midsommarveckan och då var det inte slagsmål om solstolarna, fanns gott om den. Ska man ha de finare solbäddarna som ligger vid/i poolen får man stå i kö på morgonen. Kostar en slant men är väl värt pengarna. Senare på säsongen är det fler ryssar på hotellet. Det finns rysstalande personal på hotellet och även många restauranger har det. Men de kommer nog i Juli månad. Rekommenderas starkt.

Rumstips: Supercentralt läge invid Centrum och strand
Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack 133kentg
opmanager2016, Public Relations Manager på Nestor Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2018

Dear Guests,
Thank you for sharing your experiences while staying in Nestor with us !
We are looking forward to having you with us also !

Sincerely Yours,

Omdömet skrevs 18 september 2017 från mobil enhet

Rent och snyggt. Bra läge. God mat. Trevlig personal. Bättre än väntat. Jag kan rekommendera detta hotell. Vi tyckte att rummen på baksidan var bäst då det är skugga där på eftermiddagen. Bra pool. Wifi och säkerhetsskåp, kaffe ingår i rummet.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack jompa1965