Omdömet skrevs 27 april 2018 från mobil enhet

Jättenöjd med min vecka på nestor hotell.
Jag har inget att klaga på.
Då vi bodde där i april hade en uppvärmd pool varit skönt.
Väldigt bra gym med allt du behöver för att köra igenom alla muskulgrupper.
Okej mat i poolbaren.
Trevlig personal över hela hotellet.
Mycket för pengarna helt enkelt!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Jesper J
opmanager2016, Public Relations Manager på Nestor Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2018

Thank you for choosing Nestor Hotel
for your holidays !

Sincerely Yours !

Omdömet skrevs 12 december 2017

Hotellet ligger perfekt i Ayia Napa. Gångavstånd till Limanakistranden men ännu kortare till centrum. I centrum finns det ett otal barer/restauranger. Hur mycket som helst att välja på. Hotellet är rent och fräscht, trevli service. Vi var där midsommarveckan och då var det inte slagsmål om solstolarna, fanns gott om den. Ska man ha de finare solbäddarna som ligger vid/i poolen får man stå i kö på morgonen. Kostar en slant men är väl värt pengarna. Senare på säsongen är det fler ryssar på hotellet. Det finns rysstalande personal på hotellet och även många restauranger har det. Men de kommer nog i Juli månad. Rekommenderas starkt.

Rumstips: Supercentralt läge invid Centrum och strand
Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack 133kentg
opmanager2016, Public Relations Manager på Nestor Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2018

Dear Guests,
Thank you for sharing your experiences while staying in Nestor with us !
We are looking forward to having you with us also !

Sincerely Yours,

Omdömet skrevs 18 september 2017 från mobil enhet

Rent och snyggt. Bra läge. God mat. Trevlig personal. Bättre än väntat. Jag kan rekommendera detta hotell. Vi tyckte att rummen på baksidan var bäst då det är skugga där på eftermiddagen. Bra pool. Wifi och säkerhetsskåp, kaffe ingår i rummet.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack jompa1965
Omdömet skrevs 25 mars 2017

Reste juni 2015

Någorlunda bra service, vissa var trevligare än andra men så är det ju alltid. Samma med deras engelska.

Annars väldigt fint hotell med bra läge och fint poolområde.

Värt att betala och använda bäddarna vid poolen någon dag eller två, man får en del godsaker och fin service hela dagen och det känns fantastiskt lyxigt :)

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack PetraAMA
opmanager2016, Guest Relations Manager på Nestor Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2017

Dear Guests,
Thank you for your positive review ! We are all felling good we managed to serve you in the best possible way while staying with us !

Looking forward to welcoming you again !

Sincerely Yours,

Omdömet skrevs 26 oktober 2016

Detta var ett riktigt bra hotell med god service, nära till både strand och shopping. Hotellområdet var snyggt, prydligt och poolområdet får ett stort plus från oss. Här kunde man koppla av och bara vara utan stress och hög volym. God mat med varierande alternativ varje dag för de som väljer all inclusive. Även utbudet av alkohol för all inclusive var av hög kvalitet och smakade gott.

Mitt minus denna resan går till stranden som bestod av fullt med stenar ca 20 meter ur. Vi fick gå på "hala säckar" för att komma ut i vattnet. Vaddå Cyperns finaste sandstränder?? Stranden var helt ok, men vill ni kunna bada utan problem så rekommenderar jag inte detta område.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Elin J
opmanager2016, Guest Relations Manager på Nestor Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2016

Dear Mr/Mrs Elin,
Thank you for rating our Nestor with an excellent review! We are all
so pleased you enjoyed your stay with us and obviously we med your expectations!!
Concerning your comment for the beach, we shall do all necessary steps towards the
local authorities of Ayia Napa in order to improve the whole situation !

Yours Sincerely !