Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

bra bemötande med personalen alla pratar engelska.
bra wifi.
man får träffa folk hela världen på Hotel

air condition kostar 10 euro varje natt dock.
bra sevires bligligt i baren med mera
jätte god hotel frukost

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Johan L
Omdömet skrevs 20 juni 2018

Förfärligt hotell med hemska rum som de knappt städar. Air condition ingår INTE det kostar 10 eur per natt, vi betalade för det första natten och de satte inte ens på den utan vi fick sova med alla fönster öppna. Frukosten var förfärlig och allt är väldigt ofräscht och fult upplagt. Tallrikarna är knappt rena.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Susanna A
Omdömet skrevs 2 december 2017

Helt okej "hotel" men tänk på att det är ett lägenhetshotell så man får köpa det mesta själv så som badlakan, tvål, papper med mera. Tillgång till säkerhetsbox samt ac kostar extra för varje enhet (rum). Skall AC fungera måste man ha alla dörrar och fönster stänga både utåt och mellan rum vilket är lite irriterande. Frukost buffén var bättre än förväntat. Butik med bra priser ligger precis utanför hotellet.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack SvenHare
Omdömet skrevs 29 september 2017

Håller med Mats , mycket nöjda med hotellet , vi hade som Mats rum nr 30 som var renoverat och mycket bra , rymligt, och en bra balkong där man kunde avnjuta kvällen. Bra genomdrag så vi behövde ingen ac trots att det var över 30 grader hela veckan , bar och matsal var som de är på semesterorter . Frukosten helt ok, inga överraskningar men heller inga dippar. BRA kaffe, det är värt ganska mycket. Personalen och städning , inte nåt att klaga på. Som helhet ... ett bra hotell. Det var mycket barn på hotellet så lite tjo och tjim var det . Positivt var också tillgången till förvaringsutrymme med dusch och toalett om man lämnar rummet tidigt och åker sent.

Rumstips: Rum nr 30 kan vi rekommendera.
Datum för vistelsen: september 2017
Tack Sherpa390901
Omdömet skrevs 5 september 2017

Mycket nöjda med vår vecka på christabell.Perfekt rum (nr 30)som gick genom byggnaden.Behövdes ingen AC då brisen fläktade behagligt.Det fanns inga mosqitos/mygg så det gick utmärkt att sova med öppet fönster.Mest yngre gäster på hotellet , skandinaver,britter och ryssar/rysktalande.Bra frukost och prisvärd mat i restaurangen.Trevlig personal på hela hotellet.Poolen på 144 m2 räcker gott åt alla gäster och det fanns nästan alltid lediga solsängar.

Rumstips: Vissa rum hade jättestora balkonger
Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack matsgoffin