Omdömet skrevs 4 november 2018

Ska börja med det positiva , bra varierad mat, bra gym, inomhus uppvärmd pool,ok städning. trevlig serveringspersonal.

Det mindre positiva, tar betalt för WIFI fast vi hade All inclusive, mycket dåligt för ett 4 stjärnigt hotel, manlige lekledaren frågade oss INTE en enda gång på två veckor om vi ville vara med på något, dåligt men det var nog för att vi och många andra klagade på Pool Musiken mellan 10.00-12.30 som var enorm hög, upp mot 75-80 decibel. Gick till receptionen och klagade utan att jag fick gehör, vi ville bara att ljudet skulle sänkas något. Han var tvungen att spela så enormt högt vid ena sidan för att det skulle höras på den andra sidan? Receptionisten med ryskt utseende ansåg att ingick det i hans program. fick ljudet vara så högt, han ville dessutom att vi skulle flytta på oss.
Flera dagar var det för lite solsängar som var hela, flera gånger blev det panik lagningar av solsängar.

Man hade Dress code vid middagen på kvällen, men ingen bryr sig om det, då är det ingen mening med det! En i personalen hade en kjol som precis gick nedan för rumpan, stillöst! En Chef med en bucklig Mercedes, som parkerades intill baren? som tar mat ur kantinerna i folie formar, Stillöst, han kunde väl ha gjort detta i köket! Satt även med en Whisky flaska på bordet och såg på fotboll, Stillöst!

För gamla Säkerhetsskåp i rummen, det står rumsnumret på nyckeln.

Löser man en del av detta så kan det blir ett 4 stjärnigt hotel, Hotellet ligger bra till Ayia Napa och en trevlig strandpromenad.

Rumstips: Försök få ett rum mot Poolen och Medelhavet, fin utsikt.
Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack 808lennarto
Omdömet skrevs 16 april 2018

Anmaria hotel ligger nära många restauranger, hamnen och centrum är 15 min. gångväg. Busshållplatsen är väldigt nära. Det kostar 1.50 enkel biljett och då kommer man riktigt långt. Längs stranden finns ett fint promenadstråk. Hotellet är mycket rent och personalen är fantastiskt serviceinriktad. Maten var god! Det fanns alltid ett kött- och fiskalternativ. Dessutom fanns det ett bord med mycket råkost. Efterrätterna var också mycket goda. Vi hade frukost och middag, vilket jag rekommenderar. Allt var mycket rent.

Rumstips: Rummen som ligger mot bassängen till har bättre utsikt. Vi hade 246 vilket var perfekt med havsutsikt.
Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack ChrisWi63
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Stora fina rum. Hotellet ligger bra till både nära strandpromenad och centrum. Nackdelar var variationen på maten och avgifter för Wi-FI 10 EUR/dag dåligt för ett **** hotel. Endast en internationell kanal i tv-utbudet (BBC) som dessutom textades på grekiska. Vänlig personal.Trevligt poolområde och trädgård.

Datum för vistelsen: mars 2018
1  Tack liekstr
Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Absolut ett bra hotel nere vid havet. Ingen strand men mysiga promenadstråk. Bra pool och väldigt bra mat, dock extremt lite att äta på buffén om du är vegetarian. Personalen trevlig men 25% pratar engelska.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack 813jonase
Omdömet skrevs 17 augusti 2016

4-stjärnigt hotell var lite att ta i. Rummen höll 2-3 stjärnor men där sover man mest. Maten var sådär. Man kunde äta sig mätt men var enformig och ingen höjdare.

Pool-området var jättefint. Aktivitetsledarna kan dock göra sitt jobb mycket bättre. Man ropade ut aktiviteterna otydligt och väldigt få deltog. Ett tips är att de annonserar ut tiderna för tävlingarna i bordtennis, dart, vattenpolo mm på en skylt så alla förstår.

Även ett minus är att wifi inte ingår och var rätt dyrt. Annars ligger hotellet nära huvudstråket med 10-15 minuters promenad. Så ett perfekt läge utan att behöva ta taxi. Personalen var trevlig så ett helt ok ställe att bo på.

Rumstips: Välj rum mot poolområdet. Baksidans utsikt var sådär.
Datum för vistelsen: augusti 2016
1  Tack Danmeister77