Omdömet skrevs 1 maj 2018

Det var ett trevligt hotell där allt kändes nära. Rummen var ok och sängar bra, kuddarna var lite hårda för vår smak.
Uteserveringen var nog det bästa på hela hotellet, med fantastisk utsikt över pool och hav, hotellet låg väldigt nära havet och man kunde använda hotellets solsängar och enkelt gå och bada i havet. Maten var bra men inte överdådig. Går en strandpromenad till Nissi Beach och snart är en ny byggd in till Ayia Napa (går redan att gå på den, startar om man går till vänster från hotellet, man behöver passera hela stranden). Strand och bad var fint så vi behövde inte gå till Nissi.

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack Kenneth B
Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Läget på hotellet är bra, nära stranden. Stranden var liten men mysig, dock kunde det ibland vara en del skräp i vattnet orsakat av turister. På vissa ställen i vattnet var det även en hel del sten och sjögräs, dock när man kom längre ut var det mycket klarare och finare (kristallklart med minst 15 m fri sikt). Vissa dagar väldigt mycket folk, solstolar på stranden ingår INTE utan det kostade 7 EUR/ dag för två stolar samt parasoll.
Servicen var allmänt dålig, mycket otrevlig personal. Städningen på rummet var under all kritik trots flertalet klagomål annars fint rum med bekväma sängar.
Maten var helt okej, fanns en hel del att välja på både till lunch och middag, teman varje kväll på middagen, fräscht och rent i restaurangerna.
Poolområdet var trångt och solstolar "paxade" med handdukar tidigt på morgonen. Poolen såg fräsch ut men valde havet varje dag.
Tyckte det allmänt var mycket otrevligt folk, många ryssar som tyvärr inte är det trevligaste folket att ha att göra med.
Mest gillade jag hotellets läge och det fina vattnet, minst gillade jag det otrevliga folket på hotellet och att servicen var så pass dålig.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Mathilda J
Omdömet skrevs 17 juni 2017

Läget på hotellet är utmärkt så det har jag absolut inget att säga till om. Nära till stranden.
Helt ok rum. Litet men fräscht,dock hör man väldigt mycket från rummen bredvid och även på kvällarna är det väldigt hög musik från närliggande hotell.
Frukosten kunde varit bättre genom att ha mer färsk frukt och inte frukt i konserv med tanke på all god färsk frukt som finns i Cypern. Väldigt osmakligt.
Personalens bemötande varierade från gång till gång.
Rätt obehagligt att bli frågad om man var klar med maten var femte minut.
Maten var inte usel men den var inte bra heller för den delen.
Mycket frysta produkter och vissa rätter utan någon som helst smak.
Personalen vid poolbaren var trevliga och drinkarna var helt okej.
Det som var väldigt skrattretande var deras "dresscode" inför kvällsmiddagen vilket dem var väldigt noga med att ha en lapp om precis vid éntren till restaurangen.
Inget problem alls för oss om maten och miljön hade levt upp till dessa krav men det gjorde den inte.
Vill poängtera att vi hade vanliga vardagliga kläder på oss,inget för uppklätt men inga strandkläder heller. Precis vad en middag på detta hotellet förtjänade och levde upp till.
Men ändå tyckte personalen att vi borde klä upp oss mer,och det gick inte på alla andra gäster som inte uppfyllde deras "dresscode" utan bara vissa. Så tråkigt att gå på sina gäster för en sån onödig kommentar när man inte ens var olämpligt klädd.
Bortsett från allt detta så hade vi en fin vistelse tack vare närheten till stranden och havet, även att hotellet inte ligger så långt bort från centrum.
Städerskan var helt underbar,duktig och gästvänlig.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack daniel s
Omdömet skrevs 28 oktober 2016 från mobil enhet

Läget på hotellet var bra och sängarna var sköna dock spelades det väldigt hög musik på kvällarna så man fick använda öronproppar för att kunna sova. Maten var verkligen ingen höjdare. Litet och helt ärligt äckligt utbud vissa dagar!! Poolen var iskall samt även barnpoolen var iskall. Bokade igenom Ving men barnunderhållning (skandinavisk)var på grannhotellet men vi fick dock Thomas Cook's underbara brittiska underhållare istället som var snälla och roliga. Personalen på hotellet var stundtals uppmärksamma men upplevdes vara lite stressade.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Jeswer84
Omdömet skrevs 14 juli 2016

Mycket fint hotel i aya napa.ligger precis vid stranden..bra service..god mat. goa drinkar.rummen o balkongerna något små.lätt o få tag på solstolar..hit kan jag definitivt tänka mig att återkomma....

Rumstips: rum 401 är det bästa
Datum för vistelsen: juli 2016