Omdömet skrevs 1 juli 2018 från mobil enhet

Jättefint hotell med väldigt trevlig personal, var där med våra 2 barn som road sig i "kidz club" på dagarna där dom blev väl omhändertagna av ledarna. Jättefint poolområde och god mat. Ett resmål som vi definitivt kommer återvända till.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Karin D
Andreas A, General Manager på Olympic Lagoon Resort, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2018

Dear Karin D,

Thank you for reviewing the Olympic Lagoon Resort Agia Napa.

We are pleased to read that you had an all round great stay with us.

Thank you once again and we look forward to welcoming you again.

Omdömet skrevs 29 juni 2018

Grymt imponerad av detta hotell då jag var där med min sambo och min son. Utmärkt hotell för en barnfamilj! Fräscht och lyxigt hotell med riktigt trevlig personal.
En stor stjärna till att det fanns "kidsclub" där man kunde lämna in barnen och känna sig trygg. Jätte trevlig och duktig personal där med. Stort tack till er fantastiska ungdomar som tar hand om barnen på så bra sätt.
Poolområdet var även riktigt fint, ett stort plus var "Lazy River", fantastisk miljö. Kändes där även tryggt då det fanns "lifeguards" som även var mycket hjälpsamma och hade en bra attityd. Rekommenderar starkt detta hotell. Tack för en trevlig vistelse hos er!

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Mandiieeamanda
Andreas A, General Manager på Olympic Lagoon Resort, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2018

Dear mandiieeamanda,

Greetings from the Olympic Lagoon Resort Agia Napa.

Thank you for reviewing our hotel on Trip Advisor.

Your praises regarding the general hotel, our kids club, our pool areas and our staff are really highly regarded by us.

Thank you for your comments and we look forward to welcoming you again to our resort.

Omdömet skrevs 29 juni 2018 från mobil enhet

Det som gör Olympic Lagoon till ett av Cyperns bästa hotell är en kombination av extremt trevlig och behjälplig personal.

Otroligt god mat och trevlig personal på alla restaurangerna. Ett litet minus var att det inte fanns så stort utbud av mat för barnen.

Hotellet levererar något för alla åldrar. Entertainment teamet har ett varierande schema för aktiviteter under hela dagarna. Våra barn spenderande mer tid inomhus på hotellets kids club än ute i poolen. Stort plus till kids club personalen som gjorde våra barns semester till den bästa, mina 2 flickor blev helt förälskade i Chloe, Morgan och Emma.

Vi rekommenderar detta hotell till alla barnfamiljer som vill ha ett säkert semesterkort!

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Annelie J

Dear Annelie J,

Thank you for reviewing the Olympic Lagoon Resort Agia Napa.

We are pleased to read that you had a good stay with us.

As you mention we aim to offer something for everyone at the Olympic Lagoon Resort Agia Napa.

Your staff praises shall be passed onto those who have been mentioned.

Thank you once again and we hope have the opportunity to welcome you and your family again to our resort.

Resort General Manager.

Omdömet skrevs 22 maj 2018 från mobil enhet

Blev en fin vecka på OLR. Jättefint hotell och mycket trevlig personal. Tre fina pooler på området och väldigt nära till supermysiga Landa Beach. Allt är väldigt välskött. Poolerna är rena och området i sig väldigt rent och snyggt. Jobbet med renoveringen av hotellet som det meddelades om vid bokning märkte man inte av mer än att man såg hantverkare lite här och var men absolut inget som störde.
På området finns ett antal restauranger och en glassbar. Bra bussförbindelse in till Ayia Napa med hållplatser inom 200m från hotellområdet. Butiken på hotellområdet har en hel del i sitt utbud(om än på minimal yta). Det som saknas hittar man i den välsorterade Supermarket som finns på baksidan av hotellet. För övrigt finns ett litet trevligt Fitness Center med ett tiotal maskiner samt några löpband, cross trainers samt motionscykel. Handduk finns att låna på gymmet, vattenmaskin finns och instruktör är på plats. En sak som vi fann väldigt bra var Guest Relations(en brittiska som heter Jayne). Hon hjälpte till att lösa ett problem vi hade med maten pga en operation. Vi fick träffa kocken och gjorde ett separat upplägg för vår vistelse. Det kallar jag service! Rekommenderar även Lazy River samt deras kvällsunderhållning. Väldigt duktiga showartister som gav allt(och då har de ändå hållit i aktiviterna för vuxna och barn under dagen samt haft kvällsshowen för barnen innan de kör den "riktiga underhållningen"). Helhetsbetyget för OLR är en klar 5:a.

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack Daniel B
Andreas A, General Manager på Olympic Lagoon Resort, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2018

Dear Daniel B

I am extremely pleased to read your review and allow me to thank you for choosing our Resort for your holiday in Cyprus!

It is of much reassurance understanding that our team members go the extra mile to accommodate guests' requests - we are very focused on providing excellent customer service and genuine assistance to our guests. Your kind words relating to our Guest Relations Supervisor Jayne will be passed on.

You review will be shared with all Department Heads as it is an exemplary evidence of a successful guest experience at The Olympic Lagoon Resort in Ayia Napa

We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

Kind Regards

Omdömet skrevs 12 maj 2018

vi bodde en vecka på olympic lagoon resort trevlig och hjälpsam personal bra mat i dom olika tema-restaurangerna,samt buffetrestaurangen som oxå hade olika teman varje dag för barnen fanns pizza,nuggets mm. poolerna bra och ett extra plus att man bokade solstol för hela veckan,ville man bada i havet låg Landa beach bara 200m bort.kan verkligen rekommenderas!!!

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack 47kent
Andreas A, General Manager på Olympic Lagoon Resort, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2018

Dear 47kent,

Thank you for reviewing the Olympic Lagoon Resort Agia Napa.

We are pleased to read that all was well with your stay with us.

We are pleased to hear that you enjoyed our dining options across the resort. We have recently added three new dining options to enhance our culinary offerings.

Thank you for your kind words and we hope to welcome you back the Olympic Lagoon Resort in the near future.

Kind regards ,

General Manager