Destinia.com
Etrip
Bookcyprus.com
StayForLong
Omdömet skrevs 28 september 2021

Toppen hotell med underbar serviceinriktad personal. Maten i toppklass. Kocken var helt otrolig i konsten att göra smakfull mat. När sedan serveringspersonalen med Sabin i spetsen och hjälp av "Magnus Uggla" gjorde ett kanonjobb i Michelinerestaurangklass gjordes varje måltid till en njutning. Sabin är otrolig hade alltid tid för det där lilla extra trots att det kunde bli stressigt ibland. Städpersonalen gjorde sitt till att vi trivdes så bra. Rent och snyggt i hela hotellet. Covid-anpassningen var utmärkt och dom följdes mer än väl. Den bästa poolen vi har haft.
Så vi ger hotellet högsta betyg. Kram på är alla vi kommer tillbaka. ❤️❤️

Rumstips: Rum i annexet på plan 2 - större balkong och havsutsikt tex 2204.
Datum för vistelsen: september 2021
1  Tack Duvebacken
Angelos Vavlitis, General Manager på Faros Hotel Ayia Napa, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2021

Dear Traveler,

Thank you so much for choosing Faros Hotel for your holidays and we are delighted to read that you had a nice and enjoyable time.

We wish you all the best and we are looking forward welcoming you again at the Faros!

With kind regards.

Omdömet skrevs 10 september 2021 från mobil enhet

Fantastiskt hotel. Underbart poolområde med fantastisk service. Restaurang o bar kanon. Helt underbar personal. Gjorde allt för att man skulle få en fantastisk vistelse. Perfekt läge för promenader. Kan inte vara mer en super nöjd. Tack Faros för 14 underbara dagar.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack lars p
Angelos Vavlitis, General Manager på Faros Hotel Ayia Napa, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2021

Dear Mr. Lars,

My colleagues and i personally were so thrilled and excited to see your comment. We would like to thank you for spending 14 days with us and we are excited that everything was to your satisfaction.

We wish you all the best, stay safe and hope to welcome you again at the Faros!

With kind regards.

Omdömet skrevs 30 december 2019

Perfekt läge, nära strand och restauranger. Trevlig personal. Suverän frukost. Vi provade inte maten i restaurangen, enbart lunch i ’puben’ och den var jätte bra. Trevligt pool område. Rent och snyggt överallt.

Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack Annbobbe
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2020

Gott nytt år!!

Tack för att du delade din feedback med oss.

Vi är stolta över att se att du hade en fantastisk tid på Faros.

Ser fram emot att träffa dig igen på Faros.

Vänliga Hälsningar

Omdömet skrevs 25 november 2019

Bekvämt, trevligt rum med full havsutsikt på översta våningen. Rent och praktiskt rum. Mycket bra sängar! Bra frukost med varierande innehåll.
Trevligt poolområde. Lugnt och trivsamt under höstvecka 44.

Rumstips: Våning 3 med full havsutsikt och solig balkong. Rum 2305
Datum för vistelsen: oktober 2019
1  Tack lena n
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2019

Tack för din recension.

Vi är glada över att du hade en fantastisk semester på Faros och tack för dina vänliga kommentarer.

Ser fram emot att träffas igen på Faros.

vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 4 november 2019

Jättebra läge nära centrum/restauranger/strand. Bra poolområde. Trevlig personal. Modernt, rent och fräscht. Inredningsmässigt opersonligt. snudd på sterilt, restaurangen och baren noll mysfaktor. Skulle inte vilja ha måltider inkluderade. Frukosten helt ok utan att göra en jätteglad.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Meander666200
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarade på det här omdömetSvarade 5 november 2019

Tack för din recension.

Vi är glada över att du gillade vårt hotell, vårt utmärkta läge och att du hade en fantastisk upplevelse.

Vi hoppas att vi ses igen på Faros.

Vänliga Hälsningar,