Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 30 december 2019

Perfekt läge, nära strand och restauranger. Trevlig personal. Suverän frukost. Vi provade inte maten i restaurangen, enbart lunch i ’puben’ och den var jätte bra. Trevligt pool område. Rent och snyggt överallt.

1  Tack Annbobbe
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2020

Gott nytt år!!

Tack för att du delade din feedback med oss.

Vi är stolta över att se att du hade en fantastisk tid på Faros.

Ser fram emot att träffa dig igen på Faros.

Omdömet skrevs 25 november 2019

Bekvämt, trevligt rum med full havsutsikt på översta våningen. Rent och praktiskt rum. Mycket bra sängar! Bra frukost med varierande innehåll.
Trevligt poolområde. Lugnt och trivsamt under höstvecka 44.

Rumstips: Våning 3 med full havsutsikt och solig balkong. Rum 2305
1  Tack lena n
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2019

Tack för din recension.

Vi är glada över att du hade en fantastisk semester på Faros och tack för dina vänliga kommentarer.

Ser fram emot att träffas igen på Faros.

vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 4 november 2019

Jättebra läge nära centrum/restauranger/strand. Bra poolområde. Trevlig personal. Modernt, rent och fräscht. Inredningsmässigt opersonligt. snudd på sterilt, restaurangen och baren noll mysfaktor. Skulle inte vilja ha måltider inkluderade. Frukosten helt ok utan att göra en jätteglad.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Meander666200
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarade på det här omdömetSvarade 5 november 2019

Tack för din recension.

Vi är glada över att du gillade vårt hotell, vårt utmärkta läge och att du hade en fantastisk upplevelse.

Vi hoppas att vi ses igen på Faros.

Vänliga Hälsningar,

Omdömet skrevs 27 oktober 2019

Fint hotell men lite lyhört mellan rummen.Trevlig personal.killarna i baren var fantastiska särskilt Demetris och Andy.
Mycket goda drinkar och bra mat i baren.
Till frukost fanns det man önskade. Hotellets läge är perfekt , nära till allt.

Tack Stefan L
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2019

Kära Stefan,

Tack för din aktiva recension och dina vänliga kommentarer om våra tjänster.

Vi hoppas att vi ses igen på Faros.

Omdömet skrevs 20 oktober 2019 från mobil enhet

Superfint hotell med bra rum och havsutsikt. Familjekänslan var enkel att få tillsammans med den trevliga personalen när framförallt Demetris tog oss under sina vingar. Verkligen ett underbart bemötande och kan starkt rekommendera resenärer att komma hit. // Återkommande gäst

Tack denniskZ5479RV
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2019

Kära Dennis,

Tack för att du tog dig tid och delade din fantastiska recension med oss.

Vi är glada över att få din stora feedback på vår service, gästfrihet och professionalism.

Ser fram emot att välkomna dig igen på Faros.