Destinia.com
Etrip
Bookcyprus.com
StayForLong
Omdömet skrevs 27 oktober 2019

Fint hotell men lite lyhört mellan rummen.Trevlig personal.killarna i baren var fantastiska särskilt Demetris och Andy.
Mycket goda drinkar och bra mat i baren.
Till frukost fanns det man önskade. Hotellets läge är perfekt , nära till allt.

Tack Stefan L
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2019

Kära Stefan,

Tack för din aktiva recension och dina vänliga kommentarer om våra tjänster.

Vi hoppas att vi ses igen på Faros.

Vänliga Hälsningar

Omdömet skrevs 20 oktober 2019 från mobil enhet

Superfint hotell med bra rum och havsutsikt. Familjekänslan var enkel att få tillsammans med den trevliga personalen när framförallt Demetris tog oss under sina vingar. Verkligen ett underbart bemötande och kan starkt rekommendera resenärer att komma hit. // Återkommande gäst

Tack denniskZ5479RV
Lydia P, Sales & Marketing Executive på Faros Hotel Ayia Napa, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2019

Kära Dennis,

Tack för att du tog dig tid och delade din fantastiska recension med oss.

Vi är glada över att få din stora feedback på vår service, gästfrihet och professionalism.

Ser fram emot att välkomna dig igen på Faros.

Vänliga Hälsningar

Omdömet skrevs 20 oktober 2019 från mobil enhet

Var här i 7 dagar med mina vänner, kan ärligt säga att detta är det bästa hotellet jag har varit på. Servicen är perfekt och baren är precis vid poolen. Maten hade jag bara frukost men det fanns det man behövde. Hotellet ligger nära allt som tex affärer, strand osv. Nisse beach är en god 5-10 min ifrån med taxi och skulle rekommendera stranden där.
Stor kärlek till Demetris som tog hand om oss hela veckan, underbar människa ❤️

Tack DzenoC

Kära gäst,

Vi är glada över att få din utmärkta recension, och tack för att du tog dig tid att dela din fantastiska upplevelse med oss.

Vårt mål är att erbjuda våra gäster en fantastisk upplevelse, och vi är stolta över att vårt team har uppfyllt din semester med sin positiva attityd och service i A-klass.

Vi hoppas se dig snart igen på Faros.

Omdömet skrevs 20 oktober 2019 från mobil enhet

Fint och fräscht hotell, väldigt bra bemötande av Demitris i baren!
Goda drinkar och bra mat.
Väldigt nära till havet och centrum. Rekommenderar verkligen detta hotellet!
Vi kommer till att komma hit fler gånger☺️

Tack 510albins

Kära gäst,

Vi är glada över att få din värdefulla feedback och tack för att du hedrar oss med din vistelse.

Vi är glada över att läsa om din utmärkta upplevelse, och vi uppskattar att du delar dina vänliga ord och alla komplimanger för våra hotellfaciliteter, tjänster och personal.

Tack för 5 * recensionen och ser fram emot att välkomna dig igen på Faros.

Omdömet skrevs 18 oktober 2019 från mobil enhet

Underbart hotell med fantastisk personal (Demetris and Andy i baren)
Centralt och nära till allt.
Demetris var väldigt trevlig och imponerade med sin svenska.
Kommer bli detta hotellet nästa gång och kommer rekommendera andra att välja detta!

Tack 823paulinam

Kära gäst,

Tack för att du delar din erfarenhet med oss.

Vi är glada över att se att du hade en perfekt semester på Faros och tack för att du rekommenderade oss.

Ser fram emot att välkomna dig igen på Faros.