Omdömet skrevs 14 oktober 2016

Vi bodde på översta ( 4;e ) våningen på detta vackert belägna och strandnära hotell. Bra service, trevlig och vänlig personal, en fantastisk frukostbuffe som endast överträffas av en rikhaltig middagsbuffe! Vacker trädgård, fint poolområde och nära till Ayia Napas bästa strand.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack christer549
Jeanette B, The Management Team på Nissi Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2016

Kära gäster,

tack för era vänliga ord om Nissi Beach hotell. Det glädjer oss att ni trivdes på vårt hotell och att vi kunde överträffa era förväntnngar.

Vi ser framemot ert återbesök!

Med soliga hälsningar från Ayia Napa

Hotelledningen

Omdömet skrevs 1 augusti 2016

Absolut inte ett fyrstjärnigt hotell. På sin höjd en svag 3:a. Slitna rum med för mjuka sängar och solkiga kuddar. En uppfräschning behövs. Alldeles för smala och små balkonger. Fulla ständigt upptagna hissar så ofta fick vi ta trapporna. Säkerhetsfack som var trasigt. Det fixades inte under den vecka vi var där trots påtryckningar. Trött och ointresserad och ibland otrevlig personal i receptionen. Noll servicekänsla. Kaotiskt i frukostmatsalen. Mat fylldes inte på, och bord dukades inte av. Även där var personalen ointresserad och sur. Poolområdet var ok. Men alldeles för få solstolar i förhållande till antalet gäster. Det enda positiva jag kan säga om hotellet är läget. Hit åker vi inte igen.

Datum för vistelsen: september 2015
4  Tack elizabliza
Jeanette B, the Management Team på Nissi Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2016

Kära gäst,

tack för att Du tog dig tiden att utvärdera din hotellvistelse hos oss på Nissi Beach Resort.

Vi är verkligen ledsna över att er semester inte blev så lyckad som ni har tänkt er. Generellt får vi mycket lovord från våra gäster beträffande vår trevliga personal och utmärkta kök. Det är synd att Du inte kontaktade någon från ledningen under Din vistelse eftersom vi då hade kunnat få möjligheten att åtgärda eventuella brister och således hade din semesterupplevelse ha kunnat förbättras eftersom vi strävar efter att vara lyhörda för våra gästers behov och önskemål.

Med vänliga hälsningar

Hotelledningen

Omdömet skrevs 17 november 2015

Har bott där tre gånger 2012, 2013,2014. Alltid lika glad över vilken trevlig och positiv personal dom har. I övrigt ett välskött hotell so serverar Buffé alla kvällar med varierande tema. Många rätter och vällagat. Kan varmt rekommendera ett besök i polbaren innan ni går hem för att duscha inför middag.

Rumstips: Välj rum med havsutsikt
Datum för vistelsen: december 2014
Tack 3s_renh
Jeanette B, The Management Team på Nissi Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2016

Dear Soren,
We are delighted to read your great review and thank you very much for all your complementing and appreciative comments about our resort and teams.

With warm regards,
Greetings from Nissi Beach Resort!

Omdömet skrevs 3 november 2012

Vi reste med sönerna och deras familjer, totalt 15 personer från 3 till 62 år. Vi hade 5 rum med havsutsikt och all inclusive. Alla är helnöjda. Fantastiskt god och omväxlande mat. Servicen var mycket bra och alla gjorde sitt bästa för att vi skulle trivas. Läget var perfekt med närhet till både pool och strand samt flera restauranger att välja på. Kan varmt rekommendera Nissi Beach Resort med all inclusive.

Rumstips: Välj havsutsikt, värt de extra pengarna. Även all inclusive prisvärt.
Datum för vistelsen: oktober 2012
1  Tack Anna-Lena H
Omdömet skrevs 13 augusti 2012

Har bott ett antal ggr på detta hotell.Mitt omdöme är bra läge.Övrigt godkänt om man inte bor i trädgårdsbarackerna och kikar rakt in i buskaget.Vidare har vi även blivet omflyttade p.g.a överbokningar.Detta har hänt ett antal ggr.Velig personal.

Rumstips: Boka inte i någon trädgårdsbarack.
Datum för vistelsen: september 2011
2  Tack Tommy P