12 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-27
Priceline249 US$
getaroom.com295 US$
Omdömet skrevs 8 juni 2022 från mobil enhet

Mysigt hotell med trevlig personal, speciellt Eleni. Toppen med ”egna” solstolar som man får boka för hela veckan. Det finns ett skåp där man kan låsa in telefonen när man vill gå och bada och en knapp att kalla på service när man blir törstig. Stranden nedanför är bra, om man går lite till höger och slipper stenar. Bra och generöst med engångsprodukter på rummet.

Betyget dras ner av att rummen mot gatan är lite lyhörda och nattsömnen störs av oljud från alla fyrhjulingar som verkar sakna ljuddämpare. Sen spelas en urusel spellista med dåliga artister som tolkar kända låtar utan framgång. Redan dag två är man spyleds.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack Cathog
Jeanette Borchardt, Marketing på Alion Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2022

Hej Cathog,

Tack för din positiva återkoppling! Vad roligt att höra att du uppskattar vårt solstols-system och andra bekvämligheter som vi erbjuder våra gäster.

Angående fyrhjulingarna så har vi vänt oss till kommunen med klagomål. Tråkigt att du inte uppskattar våra spellistor. Vi ska fråga vår musikleverantör om vi kan få till lite modernare musik!

Vi önskar er en fin sommar

Alion Beach Hotel

Omdömet skrevs 10 oktober 2021 från mobil enhet

Allt var helt fantastiskt, professionell och trevlig service, rent och väldigt snyggt. Rummen med seaview hade en helt oslagbar utsikt.
Maten från frukosten, lunchen vid poolrestaurangen och middagen på the deck var riktigt bra med fin utsikt.

Vi gillar inte stora hotel och detta hotel hade bara 100 rum, det var aldrig någon trängsel och varje rum har sina designerade solsängar som man väljer plats på själv, som man får behålla hela vistelsen.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack sarabW6437ZI
Jeanette Borchardt, Marketing på Alion Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2021

Hej Sara,

Tack för din återkoppling och vänliga ord om Alion.

Det glädjer oss att ni uppskattade er semester hos oss och att vi fick er att känna er bortskämda med lyx.

Team Alion

Omdömet skrevs 17 augusti 2019 från mobil enhet

Jag vet inte hur jag ska beskriva att det här hotellet var.
Det var superfräscht, fantastisk personal.
Jag har varit på många femstjärniga hotell runt om europa men Alion beach hotell är 6 stjärnigt!

Bara högklassiga gäster. Värt varenda krona!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 499alex-poria
jeanettli, The Management Team på Alion Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2019

Bäste gäst!

ett stort tack för din trevliga återkoppling angående din vistelse hos oss på Alion Beach Hotel. Dina superlativer värmer våra hjärtan och det glädljer oss verkligen att du trivdes så bra hos oss!

Vi ser framemot att få välkomna dig tillbaka till oss inom en snar framtid.

med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 26 juli 2019

Väldigt trevligt hotell med extra allt!
Läget var fantastiskt, precis vid den fina sandstranden. Vid ankomst fick man välja solstolar som man sedan hade under hela vistelsen. Om man kände sig ”lat” kunde man trycka på en knapp och personalen kom och tog beställning vid solstolen. Till stan tog det ca 10-15 min att gå om du inte ville äta på hotellets restauranger, som för övrigt erbjöd flera olika typer av mat av hög kvalité.
Drinkarn vid poolen på kvällen var magiska likaså atmosfären! Frukosten hade allt vi kunde önska oss, ville man lyxa till det fanns det även bubbel! Rummen innehöll allt man kunde önska, hade en bra storlek och var väldigt fräscha, sängarna kanske var en aning för hårda.
Gymmet var inte så stort men hade det nödvändigaste för att hålla igång.
Servicen var toppklass, otroligt vänliga och hjälpsamma!
Hit kommer vi definitivt fler gånger!
Tack för en väldigt trevlig vistelse:-)

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack sviskon
jeanettli, The Management Team på Alion Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2019

Bäste Sviskon,

ett stort tack för att Du tog dig tiden att ge en återkoppling beträffande din vistelse hos oss på Alion Beach Hotel. Det glädjer oss att ni trivdes så bra hos oss att ni vill återvända! Ett bättre betyg kunde vi knappast önska oss.

Vi ser framemot ett återseende. Till dess, må gott.

Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

Hotellet är rent, modernt och fräscht. Rummen fina, frukostbuffén ok, dock ganska liten. Stranden helt okej. Tyvärr var varken inomhus poolen eller utomhuspool uppvärmd. Vill man bada jacuzzi eller bastu får man betala extra för det. Och personalen verkade lätt oengagerande o uttråkade.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Emzan88
jeanetteb0rchardt, HotelledningenKr på Alion Beach Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2017

Bäste gäst,

Tack för att ni har tagit er tiden att utvärdera Alion Beach Hotel på Tripadvisor. Det är tråkigt att läsa att vi inte har lyckats möta era förväntningar.

Utomhuspoolen är inte uppvärmd, men vår inomhuspool är uppvärmd till 28 grader året runt. Likaså erbjuder vi fritt utnyttjande av vår sauna från klockan 15.30 till 20.00 varje dag vilket vi informerar om. Kan det tänkas att ni missade den informationen? Det beklagar vi i så fall. Det är också ledsamt att hör att ni upplevde vår personal som oengagerad och uttråkad eftersom vi får mycket beröm över hur vänlig och tillmötesgående våra medarbetare är.