“God mat”

Mangas Meze House
Rankad som nr 54 av 219 Restauranger i Ayia Napa
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs oktober 26 2017 från mobil enhet

Kom dit klockan 19.00, var högt tryck och dom flesta bord upptagna trots lågsäsong.

Till en början var servicen undermålig, drickan kom in över 20 minuter efter att vi lagt beställning. Förrätten kom in ganska exakt efter en halvtimma och huvudrätten efter 40 minuter.

Några i personalen var rejält stressade och det blev oreda och man gav dålig uppmärksamhet till gästerna, skällde på varandra etc. Andra i personalen var dock mycket trevliga och tillmötesgående.

Moussakan smakade riktigt bra och när det lugnat sig en aning blev servicen klart bättre.

Kan trots en tveksam start på besöket ändå rekommendera detta ställe.

Priserna är klart godkända också.

Finns en liten lekplats inne på resturangen där mindre barn kan roa sig medan dom vuxna kan äta i lugn och ro.

Tack 1carlson

Omdömet skrevs oktober 4 2017 från mobil enhet

Har en meny som man kan förvänta sig. Maten helt ok utan för den skull vara extra bra priserna ok i förhållande till standard. Bra ställe för en kväll då man inte har lust att laga middag själv

Tack Sören H
Omdömet skrevs augusti 27 2017 från mobil enhet

Om man älskar att sitta i avgaser och äta mjuka kalla pommefritts med slemmig grillat kött. Kanske det här är något för dig! Kan bli billigt, för vi behövde inte betala. Gick bara att ta några tuggor. Bra för midjemåttet....

1  Tack Hulken15
Omdömet skrevs maj 28 2017 från mobil enhet

Vi åt den godaste beef stifado någonsin. Absoluta favorit maten på Cypern.
Tony var super trevlig, de andra i personalen också så klart.
De hade bra koll på allergier så det kändes tryggt. Hit går vi absolut igen!
Helt klart prisvärt

Tack Maria B
Omdömet skrevs april 7 2017

Mangas har varit vår favoritrestaurang sedan 1994, då tillsammans med våra 3 barn.Nu är barnen vuxna och kommer hit varje år vecka 44 tillsammans med sina barn, och då är Mangas ett måste.

Tack gerd533

Resenärer som tittade på Mangas Meze House tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Mangas Meze House? Berätta vad du tyckte!