“Fantastisk mat!! ”

Mangas Meze House
Rankad som nr 73 av 227 Restauranger i Ayia Napa
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Vi åt den godaste beef stifado någonsin. Absoluta favorit maten på Cypern.
Tony var super trevlig, de andra i personalen också så klart.
De hade bra koll på allergier så det kändes tryggt. Hit går vi absolut igen!
Helt klart prisvärt

Tack Maria B

Omdömet skrevs 7 april 2017

Mangas har varit vår favoritrestaurang sedan 1994, då tillsammans med våra 3 barn.Nu är barnen vuxna och kommer hit varje år vecka 44 tillsammans med sina barn, och då är Mangas ett måste.

Tack gerd533
Omdömet skrevs 2 november 2016 från mobil enhet

Lång väntan på att bli serverad mat efter beställning trots få gäster. Inget bröd serveras. Vidbränd hamburgare. Finns bättre restauranger i närheten.

2  Tack L-O P
Omdömet skrevs 29 oktober 2016 från mobil enhet

Helt ok restaurang på Cypern av vilka det finns nästan hur många som helst. Trevlig atmosfär och bra för barnfamiljer.

Tack Åke P
Omdömet skrevs 16 oktober 2016

Mycket trevlig personal visade oss till ett bord, tog en beställning, ungefär där tog servicen slut. Inget att klaga på maten, den var god. Men när vi fått vår mat var vi inte längre intressanta. Det skulle ingå en dessert, den fick vi aldrig, dom var knappt intresserade av betalningen.

1  Tack Elisabeth S

Resenärer som tittade på Mangas Meze House tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Mangas Meze House? Berätta vad du tyckte!