“Ok”

Mangas Meze House
Rankad som nr 70 av 227 Restauranger i Ayia Napa
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 29 oktober 2016 från mobil enhet

Helt ok restaurang på Cypern av vilka det finns nästan hur många som helst. Trevlig atmosfär och bra för barnfamiljer.

Tack Åke P

Omdömet skrevs 16 oktober 2016

Mycket trevlig personal visade oss till ett bord, tog en beställning, ungefär där tog servicen slut. Inget att klaga på maten, den var god. Men när vi fått vår mat var vi inte längre intressanta. Det skulle ingå en dessert, den fick vi aldrig, dom var knappt intresserade av betalningen.

1  Tack Elisabeth S
Omdömet skrevs 9 augusti 2016 från mobil enhet

Otrevlig oengagerad personal. Dålig servering och upprepade fel i beställningen. Maten var dock helt okej.

Tack Fredrik G
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Trevlig personal och ok lokal, inget fel på maten, smakade ok. Men väldigt få glutenfria alternativ.

Tack Mozzitini
Omdömet skrevs 17 maj 2016 från mobil enhet

God mat, överlag jättebra men vissa rätter var smaklösa. Goda drinkar. Skön miljö, mycket barnvänlig då det finns lekplats. Fräscha toaletter. Fantastiskt personal, därav högsta betyg ⭐⭐⭐⭐⭐

Tack Mickmakaron M

Resenärer som tittade på Mangas Meze House tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Mangas Meze House? Berätta vad du tyckte!