“Inget att ha..”

Mangas Meze House
Rankad som nr 56 av 221 Restauranger i Ayia Napa
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 9 augusti 2016 från mobil enhet

Otrevlig oengagerad personal. Dålig servering och upprepade fel i beställningen. Maten var dock helt okej.

Tack Fredrik G

Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Trevlig personal och ok lokal, inget fel på maten, smakade ok. Men väldigt få glutenfria alternativ.

Tack Mozzitini
Omdömet skrevs 17 maj 2016 från mobil enhet

God mat, överlag jättebra men vissa rätter var smaklösa. Goda drinkar. Skön miljö, mycket barnvänlig då det finns lekplats. Fräscha toaletter. Fantastiskt personal, därav högsta betyg ⭐⭐⭐⭐⭐

Tack Mickmakaron M
Omdömet skrevs 4 maj 2016 från mobil enhet

Mangas har en trevlig atmosfär om du sitter en bit ifrån lekplatsen. Om du sitter för nära den så hamnar du bland familjer och skrikande barn. Servicen är bra och maten är okej.

Tack Linus B
Omdömet skrevs 18 april 2016 från mobil enhet

OBS! REKOMMENDERAS INTE.
Sämsta ställen i hela ön.
Gå gärna längre bort än att falla i gropen. Maten är smaklös och otrevliga personal. Ångrade mig så fort jag beställde maten. Och kvitto, får man inte. Utan en lite lapp med beloppet. Sjukt ställe.
Hellre McDonalds än den här.

Tack Swe-Tony

Resenärer som tittade på Mangas Meze House tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Mangas Meze House? Berätta vad du tyckte!