“God mat”

Rankad som nr 46 av 235 Restauranger i Ayia Napa
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 27 april 2017

Var en trevlig restaurang med god mat till bra pris.Personalen var trevlig och restaurangen låg en liten bit utanför själva centrum

Datum för besöket: april 2017
Tack FamiljenKarlsson

Omdömet skrevs 12 oktober 2016 från mobil enhet

Namnet låter lite fånigt tycker jag men innehållet är desto bättre. Jag åt Cypriotiska köttbullar till förrätt väldigt goda kan jag säga därefter Souvlaki ännu an klassiker i det Cypriotiska köket denna restaurang får många goda omdömen jag kan bekräfta dom ät värda det.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack 3s_renh
Omdömet skrevs 27 maj 2016 från mobil enhet

Vi prövade den Mexikanska Menyn.
Fajitas och Enchiladas. Riktigt gott. Trevlig enkel personal med god service.
Ett ställe med charm.

Datum för besöket: maj 2016
Tack Ingemar N
Omdömet skrevs 3 februari 2015

Tillbringade en semestervecka med familjen i Ayia Napa sista veckan av oktober 2014. Vi åt på restaurang Moo Moo varje dag. Främst beställde vi från den Cypriotiska menyn, maten var fantastiskt god, personalen var mycket trevlig. En riktigt mysig restaurang med god atmosfär som varmt rekommenderas! Tack Milan och övrig personal!

Datum för besöket: oktober 2014
    • Atmosfär
1  Tack Kerstin L
Omdömet skrevs 19 maj 2014

Deras spareribs var fantastiska. Personalen trevlig. Fanns inget att klaga på.Öppet hela vintern vilket är bra.

Datum för besöket: februari 2014
    • Atmosfär
Tack Berit j

Resenärer som tittade på Moo Moo Restaurant tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Moo Moo Restaurant? Berätta vad du tyckte!