“Helt okej.”

Rankad som nr 25 av 234 Restauranger i Ayia Napa
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans
Omdömet skrevs 24 april 2019 från mobil enhet

Enkelt matställe.God o vällagad mat till bra pris.Stora portioner.Inte ett ställe för en romantisk middag.

Datum för besöket: april 2019
Tack BMEVK

Omdömet skrevs 10 mars 2019 från mobil enhet

Här får du inte bara fantastisk mat och service, här är upplevelsen genuint cypriotisk. Missa inte den underbara sheftalian!

Datum för besöket: mars 2019
Tack Gunstagirl
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Min flickvän och jag åt på detta ställe vår sista kväll, väldigt smaklöst, dyrare än andra ställen och vi fick inte platserna vi ville ha trots att platserna var tomma.

Datum för besöket: mars 2018
Tack rasmuse690
Omdömet skrevs 25 april 2017

Trevlig personal,prisvärt,finns något för alla,vällagat smaklig mat,gå dit o du blir jättenöjd!
Denna restaurangen får högre betyg än både Clarabelle o Paulas
Vi har ätit här flera gånger o vi kan varmt rekommendera den till alla!

Datum för besöket: april 2017
Tack Maud H
Omdömet skrevs 3 april 2017

Vi har varit dar flera ganger och bara atit god mat. Vi har blivit otroligt trevligt bemotta av alla.

Datum för besöket: april 2017
Tack s r

Resenärer som tittade på Hungry Horse Taverna tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Hungry Horse Taverna? Berätta vad du tyckte!