“Fantastiskt!”

Rankad som nr 25 av 234 Restauranger i Ayia Napa
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans
Omdömet skrevs 10 mars 2019 från mobil enhet

Här får du inte bara fantastisk mat och service, här är upplevelsen genuint cypriotisk. Missa inte den underbara sheftalian!

Datum för besöket: mars 2019
Tack Gunstagirl

Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Min flickvän och jag åt på detta ställe vår sista kväll, väldigt smaklöst, dyrare än andra ställen och vi fick inte platserna vi ville ha trots att platserna var tomma.

Datum för besöket: mars 2018
Tack rasmuse690
Omdömet skrevs 25 april 2017

Trevlig personal,prisvärt,finns något för alla,vällagat smaklig mat,gå dit o du blir jättenöjd!
Denna restaurangen får högre betyg än både Clarabelle o Paulas
Vi har ätit här flera gånger o vi kan varmt rekommendera den till alla!

Datum för besöket: april 2017
Tack Maud H
Omdömet skrevs 3 april 2017

Vi har varit dar flera ganger och bara atit god mat. Vi har blivit otroligt trevligt bemotta av alla.

Datum för besöket: april 2017
Tack s r
Omdömet skrevs 30 oktober 2016

Den här restaurangen har många goda rätter att välja på....man kan också beställa mat och få den hemkörd till hotellet...det kostar inget....
Jag firar alltid min födelsedag här tillsammans med mina vänner och vi blir lika nöjda varje gång.....:-) <3 <3

Datum för besöket: oktober 2016
Tack birgittatunell17

Resenärer som tittade på Hungry Horse Taverna tittade också på

Ayia Napa, Distriktet Famagusta

Besökt Hungry Horse Taverna? Berätta vad du tyckte!